Gå til innhold

Er dette en bra PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SpillPC i prisklasse 8.000,- UTEN skjerm;

capturegy.png

 

Sprengte kanskje budsjettet litt men... :innocent:

Det er værtfall mitt forslag, har et ganske lignende system selv og det fungerer utmerket.

Kjører de fleste nye spill på høy oppløsning, glatt.

 

Om du vil kan jeg hjelpe deg å nedgradere noe, om det blir for dyrt.

Bare send meg en PM så skal jeg hjelpe så godt jeg kan, har bygd mange maskiner gjennom årene.

 

Mvh,

Anders.

Lenke til kommentar

Er det en Blu-ray leser jeg skuer der oppe? Isåfall, hva skal han med det? 4870 holder sånn passelig til nye spill, men jeg ville heller vurdert et 4890 til noen hundrelapper mer. Kabinettet kan byttes ut med et Antec300 for å kutte ned på et par hundre der og.

 

Her er et oppsett basert på AMD som jeg tror vil gi deg mye for pengene.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=104313

 

Har tydeligvis problemer med prisguiden her, men antageligvis kan du bytte ut hovedkortet i handlevognen da dette er noe problematisk å skaffe fra samme butikk. Asus M4A78T-E tror jeg kan være et godt alternativ.

 

ATI lanserer også om kort tid sin 5xxx serie skjermkort som kan være verdt å vente på.

 

Har du planer om Crossfire en gang i fremtiden, eller for den saks skyld andre oppgraderinger kan det være lurt å tenke på nå.

Lenke til kommentar
- "Isåfall, hva skal han med det?"

- "jeg ville heller vurdert et 4890 til noen hundrelapper mer."

- "Kabinettet kan byttes ut med et Antec300 for å kutte ned på et par hundre der og."

 

- "jeg tror vil gi deg mye for pengene."

 

 

 

ATI lanserer også om kort tid sin 5xxx serie skjermkort som kan være verdt å vente på.

 

Har du planer om Crossfire en gang i fremtiden, eller for den saks skyld andre oppgraderinger kan det være lurt å tenke på nå.

 

Og jeg spør meg selv....;

Why do I bother... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...