[Infected] Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Et par flere bilder Ram + frysertermometer Montering Ram montert, beklager for lysmendgen i bildet Begge brikkene montert, tempsensoren har bltt satt saa den er midt mellom brikkene.. Skjermkort paa plass Ready.. Set.. Go! -- OMG! Holdt selv min gamle klokk, e7400 (2.8GHz) Mmm... noen er en anelse lave, men alt ser tipp topp ut her ... folg med videre, flere bilder kommer snart! Har ogsaa mer video av maskinen, om det er interesse.. kommentartraaden. [infected] Endret 2. oktober 2009 av [Infected] Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Enda et par bilder Temperatursensorer Kabler for viftene paa grafikkkortet Kabelen legges opp PWM/NB kjoleren Enda en sensor Saa masse kabler.. North bridge sensor monteres Selv etter montering av skjermkortet er det ikke noe problem aa flytte Ahh, kabler! Sensor paa disken(e) Montering.. Det var det for denne oppdateringer, det kommer flere bilder senene kommentartraaden [infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Flere bilder.. Opplegg av termometere Kabel opplegget I morgen blir det SOL! Portrettbilde Andre siden Sensorledningene Sentralt 12v rail Legge opp kabler paa ny Sluttresultatet Power til skjermkortet blir lagt opp Tilbake til kabling av termometerene.. Bunnen av kabinettet er nesten ferdig Og helt til slutt noen detaljbilder Flere bilder kommmer... ...kommentartraaden [infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Enda et par bilder.. Floppy, kritisk i enhver rigg Kabelen blir lagt opp, ahh, gode tider var det med flate kabler Lim sammen paa strategiske steder FDD power Er jo masse power her borte jo ...kommentarer mer bilder kommer... [infected] Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 flere bilder.. Tilkobling av strom Power! Lydkortet Usj, akkurat ikke plass kommentarer [infected] Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Enda flere bilder Tempsensor ledninger Opplegg av voltsensorene mer bilder kommer [infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ett bilde av hva annet infectedtech driver paa med [infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) WTF!!? SpaceMonkey er ikke dod?? HD4870 er saa billige disse dager, saa naa blir det Xfire, og da maa man jo ha en skjerm med dugelig opplosning for aa dra nytte av det (22"), og desverre trenger Xfire mer 12v enn min naavaerende stromlosning kan tilby, saa ny Corsair 1000w (Silverstone OEM) PSU Som alltid, legg igjen en kommentar! [infected] Endret 15. oktober 2009 av [Infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen flere bilder... Hvor skal dette ende da? [infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 I dag er en god dag, ikke nok med at det er HELG!! postmannen (eller var det julenissen?) kom paa doren i dag tidlig med en overraskelse infectedtech does Slackware, because everything else is a compromise. Modding blir det i lopet av helgen [infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) En aldri saa liten update... SpaceMonkey: Power PSU's (plural) PSU (single) Tomt.. Aldri vaert noen fan av Corsair , men er stor fan av Seasonic Desverre er det utrolig vanskelig aa faa tak i Seasonic under eget navn her i Perth... Miderltidig opplegg Ett raskt triks og power til kjoling er tilbake 12v til SCSI kjoling er klar Nam nam, er alle de til meg!@!!? Varmeste dagen i dag, er over 30 grader ute, og 35 grader inne, ulevelig. paa tide aa finne airconditionen tror jeg.. Spacemonkeys nye skjermlayout Hovedmaksinen, Dell Precision Hva er nok LCD skjermer egentlig? Folk sier jeg begynner aa faa for mange... (har tre til rundt omkring) Uff. Flesteparten har jeg faatt tak i gratis eller svaert svaert billige (defekte) og reparert Totalt er det 2 av disse skjermene (Samsung'ene) som har blitt kjopt fungerende, resten har blitt reparert Benq Flere bilder kommer, paa tide aa hente en ny ol naa tenker jeg, og dra frem den air condition enheten og faa temperaturen paa stell, slaa paa spacemonkey og temperaturen i rommet oker med 10 grader... [infected] Endret 17. oktober 2009 av [Infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) God dagen der, din lille stromsluker Hei til deg ogsaa, en Redback edderkopp kom og hilste paa meg, omtrent like giftig som huggorm, dod er uvanlig--men ikke ukjent, men.. bittene gjor sabla ondt@! Redback Stromregningen er verdt det! Ahh, skikkelig kompressorbasert aircon, ikke noe evaoprative tull (kanskje den kan modifiseres til aa kjole spacemonkey?? ) [infected] Endret 17. oktober 2009 av [Infected] 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 En annen liten overraskelse kom i postkassen i dag... mitt IEEE medlemskap [infected] Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 En aldri saa liten teaser Endelig tilbake down under, og plukket med meg en aldri saa liten skatt hjem fra Sham Shui Po, Hong Kong Er ogsaa et par andre overraskelser paa vei.. Stay tuned Som alltid, legg gjerne igjen en kommentar. [infected] Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei alle sammen, beklager at ting har tatt saa lang tid, men jeg lover at SpaceMoneky skal snart bli hoyt paa prioriteringsskjemaet!@@ Til gjengleld.. her er noen bilder av hva som er i vente, ja det stemmer!! Hva i alle dager er det som gjemmer seg bak i skjulet? er det enda ett HX086 Tror vi maa ta noen bilder for aa vaere for sikre! Jepp, ligner paa et HX08 dette! Beklager alle sammen, men jeg lover, mitt Radeon 5870 er enda ikke montert@!, saa tiden er ikke langt unna! saa stay tuned! og om jeg ikke visste bedre viker det nesten som SpaceMoneky 2.0 vil bli en kube av ett eller annet slag MvH [infected] Endret 19. februar 2010 av [Infected] 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå