Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Heilt ny Acer Aspire 7720M (stasjonær) vil ikkje starte


Anbefalte innlegg

Min Acer Aspire 7720M frå elkjøps kanonhelg-tilbud for 1 veke sida vil ikkje starte.

Viftene starter, eg får fram Acer Aspire logoen og kan velge å trykke del eller F12 for å gå inn på BIOS eller endre boot up rekkefølga. Men det einaste pcen kan boote frå, er CD-ROM'en... Ingen harddiskar å velge mellom, eg har 1TB harddisk..

På bios er sata tilkoblingsmåte achp eller ahcp (etter hukommelsa). Eg veit ikkje kva som er forskjellen mellom det, IDE og RAID... kan det hjelpe å forandre det? For det virkar som om maskina ikkje finner harddisken i det heile.

Når eg sett inn den første recovery-dvd'en eg lagde når eg fekk maskina, er det berre dette:

vista-default-boot-screen.jpg

som viser. Lenge. maskina lager nokre rare lydar også. Nesten som ei klokke. Harddisk-lyset framme på maskina lyser i byrjinga, når eg startar maskina opp. Men etter det er det nesten dødt. Berre ein liten tikkelyd som hørast.

Eg prøvde å starte den med min gamle ubuntu CD, frå då mi gamle bærbare datamaskin hadde nesten det samme problemet (Acer reparasjons-folka bytta ut hovudkortet til slutt). På den bærbare kunne eg starte med ubunto, men den fant ikkje harddiskane ellern nettverkskortet.

På mi no stasjonære, nye maskin, godtek ikkje maskina ubuntu-cden som ein oppstarts-CD, eg seier at eg skal sette korrekt medie inn i boot-stasjonen...

 

Er det nokon som veit kva som feiler maskina?

 

 

Specs:

Intel Core i7 920 2.66GHz

Nvidia GT230

6GB DDR3 RAM

64-bits operativsystem, vista home premium.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...