Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på om jeg skal fortelle damen om ting som skjedde før oss


Gjest _usikker_

Anbefalte innlegg

Gjest _usikker_

Hei. Har det sånn at jeg møtte en dame for ett år siden, begge 17 år. Vi var sammen i 5 måneder, før vi slo opp, pga av at vi følte vi skled fra hverandre. Vi hadde en pause i to måneder før vi begynte å holde på igjen, og noen måneder senere ble vi sammen igjen, og er inne 3 måneder no. Problemet er at i mellomtiden, når vi hadde slått opp, var jeg ganske aktiv og rotet med to av bestevenninene hennes. Damen fikk vite om hun ene med en gang, men hun vet forsatt ikke noe om at jeg rotet med den andre bestevenninen hennes enda, og at det skjedde flere ganger. Fleste gangene i fylla, men også en gang edru.

 

Først tenkte eg ikke over det, og hadde ingen planer å si det. Men for cirka 1 måned siden sa damen at hun hadde noe hun måtte fortelle meg, for hun fikk ikke ro inni seg viss hun ikke sa det. Saken var at i den tiden vi ikke var sammen hadde hun rotet med en og hatt sex med en annen, to stykker eg såvidt kjenner og ikke har noe forhold til i hele tatt. Dette plagde meg selvfølgelig litt, men ikke for mye. Men begynner då å lure på om eg børr fortelle hun om ka eg har gjort, eller om eg bare skal la det gli forbi. Vet at hun jenten eg rotet med ikke kommer til å si noe om det, for de har mistet litt kontakt.

 

Hva sier dere? Bør eg fortelle det eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør fortelle det. Hun har vært ærlig mot deg, og da burde du være det mot henne også. Det er ikke sikkert hun vil ta det alt for pent, men jo før du får sagt det, jo bedre er det. Sannheten vil nok sannsynligvis komme for en dag uansett. Da er det bedre om det var du som fortalte henne den, enn at hun får høre det hele fra noen andre.

Lenke til kommentar

Hun fortalte deg om det fordi hun ikke fikk ro i seg, ikke fordi hun ville være ærlig. Hvis du sliter med det samme så kan du si det, hvis ikke så er det bare å holde kjeft og, som nevnt, gli forbi. Det tok henne 4-5 måneder hvis jeg leser riktig før hun sa det, så jeg blir ikke akkurat imponert av ærligheten hennes. Med mindre det plager deg så hadde jeg ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar

Fortell det. Hadde det vært en ukjent person du hadde holdt på med i mellomtiden, så hadde du ikke trengt det. Men i og med at denne jenta er bestevenninnen til kjæresten din, så er jeg ganske sikker på at sannheten vil komme frem en eller annen gang. Tror du hun blir særlig glad hvis hun får vite sannheten fra venninnen sin? Det tror ikke jeg heller. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...