Gå til innhold

Hvilket 4890 kort ?


Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg er litt usikker på hvilket av alle 4890 kortene ?

 

Har sett på Vapor-X 1 og 2 GB, XFX Black edition,Icooler,Formula osv , hvilket er det beste for min pc ?

pc specs:

 

Intel Core I7

 

Asus P6T Deluxe V2

 

Ocz Gold 1600 Mhz

 

Mist 650 W

 

Samsung SpinPoint F1 750 GB

 

Gpu: (?)(?)

 

NzxT Tempest Steel Black

 

Noctua NH-U12

 

Hvilket 4890 kort passer best for pcen ?

 

Pcen skal brukes til spill for det meste , men muligens andre program som photoshop osv .

 

 

 

 

Robin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer til og bli MYE bedre en 4890 og de bruker tilogmed mindre strøm en 4000 serien, det vil si at viss strømforsyningen din drar 4890 så drar den 5000serien glatt ;)

 

:O tror jeg venter til det kommer ut , noen som vet ca pris på det ? altså det billigste som slår 4890 ? :D

2299 kr for 5850 1GB

2995 kr for 5870 1GB

 

prisene er ca, var en butikk som la ut 5870 til 319 euro som er 2800 kr sa 5850 blir runt 2299 kr

 

de yter omtrent det dobbelt

men som jeg sa alle testene kommer ut den 23 september

 

i tilegg stotter 5000 serien DirectX 11, OpenGL 3.2 ogsa har de 3 skjerm utganger

specs1.jpg

Endret av wiak
Lenke til kommentar

HOLY SHITT ! viss 5870 bli å koste 3000 så synes jeg det er billig kvalitet !!!!!

 

Skal vente til 5000 serien kommer å ikke bli 70 talls med 4890 , fyfader for en forskjell !

 

Går Crysis på max (1920x1080) me det kortet ?

 

Hvilke spill kan jeg dra på max med dette oppsettet ?

Lenke til kommentar

Lavere viftestøy betyr mer gaming :D modern klikker pms for susing xD

 

 

men kan jeg dra mange spill på max med 5870 ?

Er 5870 bedre enn 4870x2 ?

har bare en konkuranse med en kompis om jeg kan bygge en bedre pc for mindre pris, å han har følgende specs: Intel E8600 , Club3d Ati 4870x2, 6 GB corsair ram , chieftec super series 850 W å 2,3 TB hdd xD å ja han har zalman 9700 cpu kjøling :D blir min pc i det hele tatt i nærheten av hans ? hans var mange tusenlapper dyrere enn min pc så :D

Lenke til kommentar

5870 er bedre enn 4870x2 ja. Tror nok PC-en din kommer til og bli bedre en PC-en hans, men det spørs veldig på hva du måler etter. Han har f.eks mye mere plass, mye større strømforsyning og klokkefrekvensen på CPU-en hans tar rotta på din så viss du kjører 1 program som ikke har støtte for multithreading så knuser CPU-en hans din..

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Fytti rakkern ! Det blir tøft , han sa : "du får 250 krone vis du bygge dæ en pc som e bedre og billigere enn min" :D:D:D

 

i den konkuransen ser vi etter hvem som drar spill på mest fps ...

 

er det noen program som ikke støtte multithreading?:S

 

Men har enda ikke fått svar på dette spørsmålet mitt: Kn jeg dra spill me de råeste grafikkene på max med denne pcen ?(Crysis)

Endret av robba3
Lenke til kommentar

Det er veldig mange programmer som ikke støtter multithreading, men det er som oftest programmer som aldri kommer til og få en kjerne opp i 100% uansett. Kort og godt: PC-en din kommer til og knuse hans ;)

 

Edit: Om du greier og kjøre Crysis på max avhenger i om hvilken oppløsning du kjører i, viss du kan skrive hvilken oppløsning du kjører Crysis i så kan jeg hjelpe deg ;)

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...