Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen starter ikke. Feil i sfvfs02.sys


Anbefalte innlegg

Jeg kjører Windows 7 RC. Etter å ha lagt inn Borland C++ Builder skulle jeg starte maskinen på nytt. BIOS og det kjører helt fint, men windows starter ikke. Startup Repair starter og finner ut at filen "C:\windows\system32\drivers\sfvfs02.sys" er korrupt.

 

Tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd med CD'n, men får ikke reparert autmatisk med den heller. Får heller ikke lett opp fila på CD'n... Er det sånn at om jeg finner fila på en annen pc så kan jeg bare legge den inn på den som ikke fungerer?

 

Har desverre ingen gjennoprettingspunkt...men jeg har lært nå!

Lenke til kommentar

Når du får korrupte filer på hard disk så er det på tide med å sjekke at hd'en faktisk ikke har feil, dette kan du gjøre fint med verktøy som sjekker S.M.A.R.T statusen og fra di verktøyene som leverandøren av harddisken har tilgjengelig.

 

Akkurat den filen som er korrupt burde teoretisk ikke ha noe å si for oppstarten av Windows, så rart at dette skjer.

Lenke til kommentar

Kjører to OCZ Vetrex Turbo 60GB i RAID om det har noen betydning... Windows sier og at den trenger denne fien for å boote. Jeg får kjørt et command vindu...så da skal jeg vel kunne hente ut viktige fier med en minnepenn? Får prøve litt når jeg får tid! Takk for god hjelp (så langt)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...