Gå til innhold

AC/DC - Det skal du ikke kimse av...


Exeter

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri tenkt så mye over AC/DC's musikk osv. Har jo hørt sangen Big Gun, som jeg da syntes var kul. Men når har jeg "kjøpt" alle albumene og sitter å hører sang ut og sang inn.

 

Og min konklusjon er AC/DC = :woot:

 

(Dette er kun en "AC/DC er kult" tråd)

 

 

.exe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AC/DC! Rett og slett bare suverent. Du har hørt Big Gun sa du? Den er jo faktisk en liten smule skjelden, da den bare er gitt ut på en singel... Ikke så skjelden som Dirty Eyes da :wink: , men likevel... Uansett, AC/DC er kongene på haugen i all evighet!

 

PS: Hvis noen vet om et sted der jeg kan bestille Bonfire 5-cd versjon, så si ifra... :yes:

Lenke til kommentar

Er deilig å se at andre har sett lyset :)

Har 120 Minutter med ac/dc på pc en, ikke veldig mye men en del av de beste sangene.

Ellers kan jeg si at House Of Jazz, Stiff Upper Lip, You Shook Me All Night Long og Back in Black er kule (i tilleg til deres andre sanger)

Og kansje du ville likt Led zeppelin?

Og bjaa, bare gi godt f*en i hva andre mener. La de råtne i helvete med Boyzone og top 20musikken deres, en dag vil de angre på all tiden de kunne brukt på å høre på musikk.

Lenke til kommentar
Acdc er bare helt :woot:

 

Det bare er sånn, jeg er liksom 15 år, og er den eneste på skolen som digger acdc :roll:

 

Men jeg driter i hva de andre sier, de er bare helt konge :D

du kan da ikke være den eneste 15-åringen på skolen din som har skjønt det med musikk? jeg går i tiende, og på skolen min er det sinnsykt mange som digger acdc++

Lenke til kommentar
Og bjaa, bare gi godt f*en i hva andre mener. La de råtne i helvete med Boyzone og top 20musikken deres, en dag vil de angre på all tiden de kunne brukt på å høre på musikk.

Ja,hater de jævla fjortissene som hører på demmes dunk dunk kompressor musikk, og følger listene etter åssen musikk de hører på. De digger rosa helikopter bare fordi alle de andre gjør det! De gjør det samme som de alle de andre! Det er for dumt!

Lenke til kommentar
Og bjaa, bare gi godt f*en i hva andre mener. La de råtne i helvete med Boyzone og top 20musikken deres, en dag vil de angre på all tiden de kunne brukt på å høre på musikk.

Ja,hater de fordømte fjortissene som hører på demmes dunk dunk kompressor musikk, og følger listene etter åssen musikk de hører på. De digger rosa helikopter bare fordi alle de andre gjør det! De gjør det samme som de alle de andre! Det er for dumt!

 

A M E N ! ! !

 

AC/DC = :yes::D:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...