Gå til innhold

Call of duty 4 online problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et veldig stort problem. Når jeg joiner ulike servere i cod4 blir jeg diconnected etter veldig kort tid. Andre ganger etter 10-12 minutter Jeg har 1.7. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har også sjekket ruteren7brannmuren om den er åraken, men det var det ikke.

Takk for svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel

Kommer det opp at Punkbuster kicket deg for den og den grunnen. Det er en stor fordel om du skriver opp hva slags feil meldinger du får (spesielt fra punkbuster). Hvis det bare står at du ble d/c så er ikke PB som er problemet.

Da er det internetten din (ruter/brannmur). Men du sier at du har sjekket det.

Nei du trenger ikke å restarte pcen når du har oppdatert PB.

Skrevet
Vel

Kommer det opp at Punkbuster kicket deg for den og den grunnen. Det er en stor fordel om du skriver opp hva slags feil meldinger du får (spesielt fra punkbuster). Hvis det bare står at du ble d/c så er ikke PB som er problemet.

Da er det internetten din (ruter/brannmur). Men du sier at du har sjekket det.

Nei du trenger ikke å restarte pcen når du har oppdatert PB.

Før kom det en melding om at punkbuster hartbeats stoppet eller noe sånt, men i det siste har det bare kommet en melding hvor det står "Notice server disconnected"

Skrevet

Da høres det ut som det er ruteren din som er problemet. Eller en veldig irriterende brannmur.

Grunn til at du blir kicket er rett og slett fordi serveren ikke får noe svar fra din pc. Det samme skjer hvis du f.eks slår av ruteren din når er inne på en server.

Så det er noe som hindrer at du har en ren internett forbindelse.

Skrevet
Da høres det ut som det er ruteren din som er problemet. Eller en veldig irriterende brannmur.

Grunn til at du blir kicket er rett og slett fordi serveren ikke får noe svar fra din pc. Det samme skjer hvis du f.eks slår av ruteren din når er inne på en server.

Så det er noe som hindrer at du har en ren internett forbindelse.

Hvet du hvordan jeg kan få fikset dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...