Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med brystvortene, gutt 17?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 17år og har et problem jeg gjerne skulle blitt kvitt. Niplene mine er litt merkelige, fordi ofte så "blåser" de seg opp til en stor bull, og når jeg "klyper" på dem så ser jeg at de trekker seg sammen og blir normale igjen. Det høres sikker merkelig ut. Har tenkt på å kansje besøke lege, men ønsker ikke å si i fra til foreldre om dette fordi det er litt flaut. Hvet dere hva som er gale med niplene mine? koster det noe å få en sjekk hos legen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg er en gutt på 17år og har et problem jeg gjerne skulle blitt kvitt. Niplene mine er litt merkelige, fordi ofte så "blåser" de seg opp til en stor bull, og når jeg "klyper" på dem så ser jeg at de trekker seg sammen og blir normale igjen. Det høres sikker merkelig ut. Har tenkt på å kansje besøke lege, men ønsker ikke å si i fra til foreldre om dette fordi det er litt flaut. Hvet dere hva som er gale med niplene mine? koster det noe å få en sjekk hos legen?

 

Jeg vet hva du snakker om, for jeg "lider" av det selv. Gå til legen din! Han vil ikke sjekke deg tror jeg, han vil nok sende deg videre til et sykehus hvor de gjør det, deretter avtales det hvilket sykehus du skal opereres hos. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Hvilken operasjon er det snakk om? Nå ble jeg litt nervøs:/ Har du jort dette?

 

Det er nok snakk om en ganske enkel operasjon, ikke noe hyper-avanserte greier man ser på Akutten e.l :p

Jeg står i kø, skal ta operasjonen i slutten av oktober. Og jeg er overhodet ikke nervøs :) Kan faktisk ikke vente, for det skal bli så godt å bli kvitt "nippla"! :)

 

Jeg kjente meg såpass igjen i åpningsinnlegget ditt at jeg automatisk gikk utifra at vi har det samme "problemet". Men det er jo ikke garantert at det er helt likt, så jeg anbefaler deg å i hvertfall ta en tur innom lokallegen din, så får du et ordentlig svar på hva du skal gjøre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...