kenneho Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494586. Har ikke hatt stasjonær PC på årevis, men husker at på PC'er jeg har hatt tidligere har viften støyet endel. Er det noen måte å vurdere utfra spec'en hvorvidt denne PC'en vil støye i særlig grad eller ikke? Eller er ikke dette et problem lenger på moderne PC'er? Mvh Kenneth
Loefthal Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Ytelse tilsvarer ofte mer støy, så lydnivået på en moderne luftavkjølt spill-pc kan nå nye høyder. Angående den du har sett deg ut vil jeg ikke tro støy er et problem. Dette er jo selvfølgelig relativt og må sees ut i fra dine krav og behov.
kenneho Skrevet 16. september 2009 Forfatter Skrevet 16. september 2009 Ytelse tilsvarer ofte mer støy, så lydnivået på en moderne luftavkjølt spill-pc kan nå nye høyder. Angående den du har sett deg ut vil jeg ikke tro støy er et problem. Dette er jo selvfølgelig relativt og må sees ut i fra dine krav og behov. PC'en jeg har sett meg ut er vel ikke blandt de kraftigste i dagens marked nei. Dermed er det gode muligheter for at den er normalt stillegående. Takk for input'en!
tintin77 Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg tror ikke viftestøy vil være så problematisk i denne pcen nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå