Gå til innhold

litt kjip opplevelse med angrerett hos Lefdal


Anbefalte innlegg

Hei,

 

tenkte å fortelle om noe halvkjipt med lefdal,

 

bestilte noen varer men ble en stund senere litt usikker på om jeg ville ha varene. Ringte derfor kundesenteret og spurte om hva jeg måtte gjøre, joda fylle ut angreskjema og så bare levere det i nærmeste lefdal-butikk eller sende det i posten. Pga litt tilfeldigheter så spurte jeg flere på kundesenteret om dette og fikk hver gang dette svaret om at det var mulig å levere ting der.

 

Hørtes jo ganske greit å slippe å sende ting i posten selv så jeg dro dit. Der fikk jeg da vite at de ikke tok imot produkter fra nettbutikken.

 

de hadde vel sikkert sine grunner for det men synes det er litt kjipt når kundesenteret sier noe og butikken sier noe.

 

Har vel egnetlig ikke noe å krangle over heller for det er vel litt i gråsonen om hva som er juridisk korrekt med tanke på om en skal kunne bruke et normalt utsalgssted som returpunkt for en ordre som de i utgangspunktet ikke har vært involvert i - men syntes det var litt kjipt at det skulle ende opp slik det gjorde da.

 

Det som jeg da også funderer over er om de er samme holdning til service av ting, at de ikke tar imot ting til reperasjon for gjenstander kjøpt i nettbutikken- som kanskje er enda mer kjipt.

 

Fikk jo egnetlig litt bakoversveis av hvor dyrt det var å sende "egenemballert" med Posten nå for tida. Det koster jo over dobbelt så mye for privatpersoner som for bedrifter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noe alla det samma med komplett. Kjøpte i oslo istedet for sandefjord så atlså varen er fortsatt i oslo og jeg har ikke hentet den jeg valgte angrefrist fra nettsidene dems og alt skulle ordne seg, helt til jeg fikk se at jeg må komme og hente varen selv, for så og fylle ut en lapp og sende videre til posten og som sender det til komplett igjen.

 

Hva pokker da? Tydelig vis vanskelig og bare rive av ordre lappen og legge varen tilbake i hylla så hadde jeg sluppet og brukt masse tid og ikke misnt svi noen hundre kroner på bullshit.

Lenke til kommentar
Har noe alla det samma med komplett. Kjøpte i oslo istedet for sandefjord så atlså varen er fortsatt i oslo og jeg har ikke hentet den jeg valgte angrefrist fra nettsidene dems og alt skulle ordne seg, helt til jeg fikk se at jeg må komme og hente varen selv, for så og fylle ut en lapp og sende videre til posten og som sender det til komplett igjen.

 

Hva pokker da? Tydelig vis vanskelig og bare rive av ordre lappen og legge varen tilbake i hylla så hadde jeg sluppet og brukt masse tid og ikke misnt svi noen hundre kroner på bullshit.

 

Så du skal belaste de for en feil som du gjorde helt frivillig? Uten at du hjelper litt til? Seriøst? :roll:

Lenke til kommentar

Jason du har ikke stemmerett noe sted !

Uansett jeg bor i hjemm byen til komplett og omtrent alle jeg kjenner har vært utplassert, sommerjobb etc. Og seff har jeg vært på omvisning og jeg veit at den hylla bak personen i kassa bare kan ta 3 skritt bakover ta varen ut av den teite papp esken med lappen på og legge varen tilbake det blir kanskje 20 skritt en vei.

 

Tar maks 2-3 minutter...

Lenke til kommentar

Nja, pick-up-point er at de har et lager bak seg hele tiden med sorterte hyller som ved bestilling noen automatiserte roboter kommer og henter så setter du på leveringsnummer og evt putter varen i en pappeske og så lapp, så gir legger de den i hylla ved pickup eller om det er større så står det på lageret.

 

Om de bare hadde hatt hentebu uten noe lager ville det jo bare vært helt tragskt. Med tanke på tid etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...