Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release

Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen her som fikk betaen ut av den keyen jeg posta tidligere i tråden eller?

Har en ekstra her, men er usikker på hvordan jeg skal "gi den ut" :p

Noen som har noen aning om hva slags miccer som funker på PS3? Vet om trådløse med bluetooth men om det er noen enkle som går i USB'n eller noe annet enkelt

Endret av Claaaes
Skrevet (endret)

Jeg prøvde den forrige koden du la ut her, men var vist allerede tatt da :( Skulle veldig gjerne fått testa Betaen i helga :D

Omtrent alle BT micer fungerer, men har ikke testet ut om usbmicer fungerer. Alle de her har usb-tilgang ;)

Den fra Logitech laget for PS3 er vel et godt og billig alternativ.Trenger bare lyd på det ene øret da man bare hører stemmen til de andre som snakker i headsetet.

Nate er fortsatt morsom :cool:

Endret av Sindre :)
Skrevet

Prøvde et trådløst headset jeg hadde her med mottaker som går i USB porten og det funket faktisk, er det mulig og også få lyden fra spillet i headsettet? Fant ingen instilling for det

For å ikke spore helt av, noen som er keen på en beta/demo key? Send meg melding på forumet eller add meg på PSN, heter Claaaes

Skrevet (endret)
Hehe nei, hadde 1 fra IGN, 1 fra CDON bestilling og 1 jeg plukket opp på gamestop :p

:(

Noen andre som har?

Endret av 2B'1
Skrevet
Hehe nei, hadde 1 fra IGN, 1 fra CDON bestilling og 1 jeg plukket opp på gamestop :p

Når hentet du din på gamestop? Har bare fått vite at de ikke har fått de enda når jeg har snakket med dem... Hvilket gamestop var det?

Skrevet (endret)

Er det griet om jeg setter opp en oversikt over hvem som har forhåndsbestilt spillet, i førstepost? Om jeg skriver opp hver enkelt PSN-acc også, vet man hvem man skal adde til friends for å spille co-op e.l.

EDIT: Ekjøps priser på Uncharted 2

Endret av 2B'1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...