Kneipp Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Hvordan er HTC, Samsung, LG ofl. med tanke på oppdatering av programvare? Er dem like "flinke" som Nokia?
bidz Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Nei, de er ikke det. Den eneste produsenten som overgår Nokia når det gjelder oppdateringer av firmware o.l. er Apple faktisk.
NgZ Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Kjøp deg en android-basert-telefon. Om du "rooter" den, så kan du oppdatere og legge inn community-lagde versjoner og oppdateringer som du lyster. Anbefaler deg i tilfelle å gå for en HTC, da de har et veldig godt community på xda-developers.com. Min HTC Dream er f.eks. fantastisk rask og stabil med CyanogenMod 4.04. Stor frobedring fra det originale. Telefonen har også fått en offisiell oppdatering så langt. Selv om dette kanskje er noe for de litt mer teknisk interesserte, finnes det programmer for telefonen som tar seg av oppdatering av softwaren automatisk, ihvertfall for CyanogenMod. Hvorfor være låst til kun det telefonprodusenten lager til telefonen din? Endret 13. september 2009 av NgZ
Kneipp Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 (endret) Kjøp deg en android-basert-telefon. Om du "rooter" den, så kan du oppdatere og legge inn community-lagde versjoner og oppdateringer som du lyster. Anbefaler deg i tilfelle å gå for en HTC, da de har et veldig godt community på xda-developers.com. Min HTC Dream er f.eks. fantastisk rask og stabil med CyanogenMod 4.04. Stor frobedring fra det originale. Telefonen har også fått en offisiell oppdatering så langt. Selv om dette kanskje er noe for de litt mer teknisk interesserte, finnes det programmer for telefonen som tar seg av oppdatering av softwaren automatisk, ihvertfall for CyanogenMod. Hvorfor være låst til kun det telefonprodusenten lager til telefonen din? Jeg er litt over middels teknisk interessert, men jeg kan ikke noe om programmering eller linux. Har rota mye med firmware oppdateringene til Nokia, full reset, koder og greier osv. Så jeg er ikke redd altså. Har N79 nå som jeg er veldig førnøyd med. Men jeg har bestemt at min neste mobil må bli en touch, og at jeg prøver noe annet enn Nokia. edit: Er det noen touch telefoner på markedet i dag som har fysiske knapper for å skifte spor/volum? Veldig hendig når du har mobilen i lomma. Endret 13. september 2009 av Kneipp
NgZ Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 edit: Er det noen touch telefoner på markedet i dag som har fysiske knapper for å skifte spor/volum?Veldig hendig når du har mobilen i lomma. Det er en av tingene jeg savner på min. Den har kun fysiske taster for volum. Trodde først jeg hadde funnet en telefon jeg kunne ha leeeenge, men det kan hende jeg finner meg en med 3,5mm, bedre skjermin rundt lydutgangen, og en liten ledningsstubb med fjernkontroll på. Eller helst en liten ledningsstubb med fjernkontroll på til den jeg har.
Newton Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 (endret) edit: Er det noen touch telefoner på markedet i dag som har fysiske knapper for å skifte spor/volum?Veldig hendig når du har mobilen i lomma. iPhone: fysisk knapp på siden av telefonen for lydvolum + fjernkontroll og handsfree med mic på hodetelefonledningen (skifte spor framover eller tilbake, samt pause). Bruker selv ørepropper fra Sennheiser med handsfree og fjernkontroll på ledningen, og det fungerer utmerket. Endret 14. september 2009 av Newton
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå