Gå til innhold

trenger telefon med liten størrelse/pris, bra videoopptak og gode taster


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den ser fin ut, takk for tips!

 

kan kanskje nevne at jeg har hatt en nokia 6280 i 3 år, som jeg stort sett har vært fornøyd med selv om den det siste året har gjort seg vanskelig (batteriet er mer eller mindre dødt og kameraet har sluttet å fungere). eneste jeg har å utsette for øvrig er jeg synes den er litt for stor.

 

men når jeg ser på telefoner virker det som de fleste, inkludert den du sender til, virker å være ganske lik i teknologi uten å tilby så mye nytt, selv om telefonen min er 3-4 år gammel. virker litt stivt å betale 2800 kroner da, for mer av det samme =)

Lenke til kommentar

har selv hatt 6280 for 2 år siden... men det var en mobil som var helt utrolig kontra pris den gangen...

 

 

ellers har det ikke skjedd mye nytt siden da... bare flere megapixler som man uansett ikke får utnyttet, touchskjermer og bedre støtte for internett er vel det som faktisk er noe spess nytt...

 

har testet 6700 og det er en meget bra mobil med et av de beste tastaturene på lenge, samt et bra kamera... skjermen er også utrolig klar...

 

den er også litt dyr men husk at den er laget i mye aluminium, men som gjør den mer solid og virker mer eksklusiv ;)

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...