Gå til innhold

AION - Hvilken server skal DU spille på?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Aion nærmer seg release og jeg lurer på hvilke server folk har tenkt å spille på. Ifølge aiononline er det disse "engelske" serverne som kommer til å være mulighet å velge ved launch :

 

[ENG] Spatalos

[ENG] Telemachus

[ENG] Castor

[ENG] Perento

[ENG] Gorgos

 

Hadde vært fint å vite hvor folk flest begynner å spille, eventuelt kan folk som har tenkt å mekke norske guilder slenge inn noe info i denne posten ;)

 

hmm, skulle kansje vært en poll detta..

 

Uansett, takker for svar!

Endret av Saileh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Hei!

 

Jeg og en vennegjeng hadde plantlagt å mekke en norsk legion men vi har falt ifrahverandre litt siden vi har lyst å spille forskjellige faction. Noen Elyos or de fleste går for Asmodian ( som alle andre ). Menne ja, vi som er igjen på Elyos tenkte da og prøve å se om vi fikk igang noe greier om det er flere som er med på dette.

Vi er veldig aktive å har planlagt å kjøre ganske hardt på til og starte med så får vi se hvor "hardcore" vi blir til syvende å og sist!

 

Menne ja, planen var å mekke toons på [ENG]Castor ( Elyos ) men om det er flere norske som skal rolle på en annen server flytter vi gjerne over der om det er flere som har lyst å prøve å få igang en helnorsk guild som gjerne satser hardt på endgame etterhvert!

 

Målet med guilden er både PVE / PVP, ettersom PVP'n i Aion faktisk er veldig bra og artig så har lyst å satse hardt på begge fronter med forbehold hvor mye vi får tid til :p.

 

Håper hvertfall det er flere Norske som har lyst å rolle Elyos og ikke alle her i norden tenker på cliche røde øyne osv ;)

 

Nok wall of tekst, om dere vil kontakte meg så får dere PM'e meg her, eller bare lage en post her ( gidder ikke legge ut altfor mye detaljer enda ).

 

Planlagt navn på guilden er "Velferden", artig navn til en voksen guild med voksne folk :)

 

Håper dette frister andre :)

 

-Ricola!

Endret av Ricola
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har funnet seg "startet" en norsk guild der ute ? :D

 

Som det er mulig og få litt hjelp i starten av. :)

 

Har spilt wow siden relase samme med aoc . warhammer online. lortr online. Men har liksom gått tilbake til wow.

 

Men aion virker for meg som et mmorpg jeg kan virkelig like. etter alle gode omtaler det har fått.

 

Hva sier dere gutter og jenter som har fått det og testa det.

Lenke til kommentar

Jeg ga opp. rerolla en Elyos på Kahrun. Orker ikke stå i kø opptil en time på kvelden.

 

Så er det noen som har starta , vet om en norsk legion der så si i fra eller invite walkyrje. :)

 

Er bare lvl 11 ennå men blir vel sånn når man sitter med en liten en på dagen og bare får spilt noe særlig på kvelden.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet seg "startet" en norsk guild der ute ? :D

 

Som det er mulig og få litt hjelp i starten av. :)

 

Har spilt wow siden relase samme med aoc . warhammer online. lortr online. Men har liksom gått tilbake til wow.

 

Men aion virker for meg som et mmorpg jeg kan virkelig like. etter alle gode omtaler det har fått.

 

Hva sier dere gutter og jenter som har fått det og testa det.

 

Perento

Asmodian

Norsket legion på rundt 40stk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...