Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt fortelle en veninne at han er forelsket i henne. Utfall?


Gjest Kamuflert

Anbefalte innlegg

Gjest Kamuflert

Hei, jeg er i en situasjon jeg regner med mange andre har vært borti, altså at jeg (gutt på 21år) har fått følelser for ei jente jeg har blitt en god venn med.

Jeg har alltid hatt litt lett for å bli betatt av jenter jeg kommer i god kontakt med, men føler at det likevel er noe spesielt med hun jeg nå har fått følelser for.

 

Hva vil det største sannsynlige utfallet bli av situasjonen om jeg forteller henne at jeg liker henne, om hun kun ser på meg som en venn. Vil det ødelegge vennskapet?

Vi "jobber" tett ilag i førstegangstjensten, militæret, og må derfor opptre "professjonelt" i tjeneste, og kan derfor ikke like lett "prøve meg frem" for å se om hun liker meg på samme måte.

 

Jeg forventer ikke at noen skal fortelle meg hva som kommer til å skje, men heller om deres erfaringer hvis noen har fortalt en veninne om følelsene sine overfor henne.

 

 

 

Jeg beklager at jeg poster dette som gjest, men siden jeg er midt oppi situasjonen nå, så blir det å det samme som å skyte meg selv i foten om jeg poster med min brukerkonto. Jeg har sett at dette modereres strengt, så hvis dette er et stort problem, så får det bare så være.

 

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun overhodet ikke har gitt deg noen indikasjon på at hun vil noe mer enn å være din venn, så tviler jeg sterkt på at dere kommer til å være nære venner etter at du har sluppet denne bomben.

Som du sier så opptrer dere professjonelt i tjeneste, så hvorfor tror du at hun liker deg mer enn en venn? Jeg vet ikke hvilket vennskap dere har, men hvis du kun er sammens med henne når dere er i tjeneste så er det ikke engang sikkert dere er vanlige venner - kun kollegaer? Finn på noe uten tjeneste. Ta en øl/te/vann/whatever og finn ut hvor landet ligger. Å komme med noe slikt vil bare skape mange pinlige øyeblikk med mindre du faktisk vet at hun er interessert.

Lenke til kommentar
Gjest Kamuflert

Takk for svar, og ja, jeg er helt enig i det du sier.

Vi henger sammen i fritiden også, av den lille fritiden vi faktisk har.

Har snakket lenge om å gå ut for å ta en øl, men vi har aldri fått tid, men kanskje anledningen byr seg om noen uker, så får vel vente til da for å se hvor landet ligger.

 

Dette var egentlig det jeg regnet med jeg måtte gjøre, det hjalp bare å høre det fra noen andre også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...