MAC_USER Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har en filserver som også bruker IIS. Har litt overføring via FTP dit + et galleri som putrer og går. Problemet er når jeg overfører masse bilder via FTP. Da går hele saken i heng. Det er ikke mulig å få kontakt med server i det hele tatt. Så etter 5-10min er alt som normalt igjen. Noen som har vært borti dette tidligere? Har også hatt denne feilen på en annen 2003 server.
Ståle Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Windows er feilen Hvor moderne er denne serveren?
MAC_USER Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 3 dager gammel bladserver fra HP. Husker ikke specs
Ståle Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Kan prøve å senke overføringshastigheten, og se om det hjelper. Har du sjekket i loggene?
enden Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hadde tilsvarende problem med full heng ved høy IO load. Da var det driverne til diskkontrolleren som ikke var helt stabil. Riktignok ikke HP blade, men slik du beskriver bruken så gjetter jeg at du ikke har noe SAN i bakkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå