Air Rabalder Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 tittelen sier alt, jeg bare lurer på hvor mange som har begynt med champions online, jeg personlig elsker spillet, jeg og et par kammerater driver planleggingen av en norsk supergroup (guild) så det er bare å sende adde meg til friends i champions "exildor"
Dr. Mobius Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Spiller det så ofte jeg kan Det er utrolig artig! Er en level 20 Telepathy/Force wielder.
Air Rabalder Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 Spiller det så ofte jeg kan Det er utrolig artig! Er en level 20 Telepathy/Force wielder. bra bra send meg char name også videre a, jeg og en kammerat av meg driver å mekker en norsk/nordisk supergroup så om du vil joine er det bare å sende pm eller e-mail til: [email protected]
Bjonski Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Jeg har CO, men litt usikker på om jeg kommer til å forsette med spillet. Har liksom ikke funnet en framework som passer meg enda. Får heller ikke den store "MMO" følelsen av spillet.
Ninjahamster Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Mitt er på vei i posten. Hvilken server er dere på? Eller er det bare en å velge i?
vikingkylling Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Er det en trail? Hvis ikke, når kommer den?
Cepherit Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg fikk tilbud om å prøve spillet, men takket fint nei... Endret 12. september 2009 av Hooooody
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå