Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sa ikke at hun var utro før vi slo opp..


Anbefalte innlegg

Okei, bare så det er sagt, så er ikke dette noe jeg er spess wrapped opp i mer, men kun er interessert i hva årsaken kan ha vært:

 

For en stund tilbake mens jeg var sammen med en jente, kysset jeg (kun et kyss) en annen jente, dette sa jeg til min daværende kjæreste dagen etter, med SYKT dårlig samvittighet. Jeg og kjæresten min hadde det ikke spess bra, men vi prøvde å løse det, men hun merket på meg at jeg absolutt ikke ville mer. Jeg tok det jo opp med hun, og sa at jeg ikke syns dette funket osv. og hun var enig, og hun fortalte meg at når jeg sa at jeg hadde kysset en annen så tenkte hun: "FAEN!" og hun ble jo lei seg, noe jeg skjønner.

 

Så når vi slo opp altså, tre uker etter at jeg hadde kysset denne jenta, sa hun til meg at hun hadde rotet med en annen.. jeg ble jo ganske stum, for her hadde jeg sittet med min dårlige samvittighet, så sier hun først når vi slår opp at hun var utro også. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa det før, da sa hun bare: "Nei, jeg sier det nå".

 

Hva kan være årsaken til at hun ikke sa noe før? Syns hun virkelig at jeg ikke fortjente å vite det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse damene tenker ofte ikke veldig logisk, noe som betyr at hun mest sansynlig holdt munnen sin lukket, sånn at du skulle få ha den dårlige samvittigheten din litt lenger.

Du hadde jo gjort noe dumt mot henne, så da fortjente du den samvittigheten, men hun tenkte nok helt sikkert ikke på at det fungerer andre veien også.

 

Forstå det den som kan. :)

Lenke til kommentar
Disse damene tenker ofte ikke veldig logisk, noe som betyr at hun mest sansynlig holdt munnen sin lukket, sånn at du skulle få ha den dårlige samvittigheten din litt lenger.

Du hadde jo gjort noe dumt mot henne, så da fortjente du den samvittigheten, men hun tenkte nok helt sikkert ikke på at det fungerer andre veien også.

 

Forstå det den som kan. :)

 

Vel, det virket jo ikke akkurat som om hun hadde så dårlig samvittighet når hun sa det. Det var liksom bare et: "Nei, sier det nå*careface*. Så helt enig, forstod ikke helt hvor hun ville hen.

Lenke til kommentar

Når jenter føler at du ikke elsker henne mer (som du sier her med "hun merket på meg at jeg absolutt ikke ville mer") søker de trøst et annet sted, enten de fortsatt er i et forhold eller ikke.

 

Jeg regner med at hun ikke fortalte deg fordi hun viste at forholdet var så godt som over. Jeg regner også med at hun sa det da dere slo opp enten for å vise deg at du ikke er den eneste som går ut seirende av forholdet, eller kanskje for at du skulle kunne slippe din dårlige samvittighet for at du var utro, alt etter hva slags person hun er.

 

Uansett er det ikke noe som du bør tenke noe mer på, move on.

Lenke til kommentar
Når jenter føler at du ikke elsker henne mer (som du sier her med "hun merket på meg at jeg absolutt ikke ville mer") søker de trøst et annet sted, enten de fortsatt er i et forhold eller ikke.

 

Jeg regner med at hun ikke fortalte deg fordi hun viste at forholdet var så godt som over. Jeg regner også med at hun sa det da dere slo opp enten for å vise deg at du ikke er den eneste som går ut seirende av forholdet, eller kanskje for at du skulle kunne slippe din dårlige samvittighet for at du var utro, alt etter hva slags person hun er.

 

Uansett er det ikke noe som du bør tenke noe mer på, move on.

 

Hehe, move on har jeg gjort for lenge siden :p, men er kun interessert i å høre hva det kan ha vært :)

 

Det du sier her virker veldig sannsynelig. For å være ærlig her, så har jeg aldri følt at jeg var noe spesielt seirende, jeg hadde jo dårlig samvittighet, og derfor sa jeg det til hun. Personmessig ville jeg trodd hun sa det for at jeg skulle slippe min dårlige samvittighet, men måten hun sa det på, så virker det som om hun ville vise at hun også fikk seg noe før vi slo opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...