Gå til innhold

hjelp til eget design + template


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger litt hjelp her, skal lage en webside, men har laget designet i photoshop, og vil gjerne bruke det. Men jeg er avhengi av å ha et admin panel eller noe lignende, slik at andre kan logge inn og skrive en nyhet uten å kunne noe html osv. Noen som vet hvodan jeg skal gjøre dette?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Trenger litt hjelp her, skal lage en webside, men har laget designet i photoshop, og vil gjerne bruke det. Men jeg er avhengi av å ha et admin panel eller noe lignende, slik at andre kan logge inn og skrive en nyhet uten å kunne noe html osv. Noen som vet hvodan jeg skal gjøre dette?

:)

Du kan lage det selv, eller du kan bruke et CMS alá Drupal =) Du må selvfølgelig kode template selv, siden PSD-er ikke kan lastes som dette.

Lenke til kommentar

hmm, ok, går videre med spørsmålet mitt, jeg skal ha noe sånn som det her (legger ved bilde), og har domene på proit. Har jeg der mulighet til å lage ei side slik som designet mitt, og få ordnet CMS på dette? Uten så sinnsykt mye kluss? Tenkte å bruke dreamviewer til å kode, siden det er dette jeg er mest vandt til.

post-200214-1252415295_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...