Gå til innhold

ny tv til bestefar :)


Anbefalte innlegg

Hei

 

beste faren min er nå lei av tven han har på hytta så han har bestemt seg får å ta ned den han har hjemme (elfunk 37" full HD jalla tv) så han leter etter en ny hjemme.

 

han har ikke noen spessielle kriterier bortsett fra at den skal være 40-42" og det skal være en skikkelig tv ikke den billigste modellen til fabrikanten om dere skjønner :)

 

små kriterier fra meg

tenker på lcd tv, kanskje led lcd? plasma er vell mer for filmbruk og han ser nesten aldri på film.

full HD 1080P

 

ellers kommer jeg ikke på noe

 

har ikke noe spessielle priskriterier.

 

Edit: faktisk mitt inlegg nr 1000 :D

Endret av Markelure
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

beste faren min er nå lei av tven han har på hytta så han har bestemt seg får å ta ned den han har hjemme (elfunk 37" full HD jalla tv) så han leter etter en ny hjemme.

 

han har ikke noen spessielle kriterier bortsett fra at den skal være 40-42" og det skal være en skikkelig tv ikke den billigste modellen til fabrikanten om dere skjønner :)

 

små kriterier fra meg

tenker på lcd tv, kanskje led lcd? plasma er vell mer for filmbruk og han ser nesten aldri på film.

full HD 1080P

 

ellers kommer jeg ikke på noe

 

har ikke noe spessielle priskriterier.

 

Edit: faktisk mitt inlegg nr 1000 :D

 

 

 

 

Jeg hjalp farmora mi med og kjøpe ny tv for ikke så lenge siden.... Nå klager hun bare

på at den nye tven bare sender drittprogram.. :wallbash:

Lenke til kommentar
Hei

 

beste faren min er nå lei av tven han har på hytta så han har bestemt seg får å ta ned den han har hjemme (elfunk 37" full HD jalla tv) så han leter etter en ny hjemme.

 

han har ikke noen spessielle kriterier bortsett fra at den skal være 40-42" og det skal være en skikkelig tv ikke den billigste modellen til fabrikanten om dere skjønner :)

 

små kriterier fra meg

tenker på lcd tv, kanskje led lcd? plasma er vell mer for filmbruk og han ser nesten aldri på film.

full HD 1080P

 

ellers kommer jeg ikke på noe

 

har ikke noe spessielle priskriterier.

 

Edit: faktisk mitt inlegg nr 1000 :D

 

 

 

 

Jeg hjalp farmora mi med og kjøpe ny tv for ikke så lenge siden.... Nå klager hun bare

på at den nye tven bare sender drittprogram.. :wallbash:

heldigvis har han litt mer peiling en det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...