Emils. Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Heisann. Lurte på om noen vet hvilke avgifter som kommer i tillegg hvis man bestiller klær fra USA til Spania? Jeg skal bestille fra Karmaloop.com, men kjenner noen som bor i Spania som jeg skal besøke i høstferien og tenkte da det ble billigere å sende det dit enn til Norge. Har noen priser og evt ting som kan være til hjelp? takk
StoreMyen Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Burde ikke de som bor i Spania kunne svar på dette, eller i det minste finne ut hvem som kan svare på det? Som EU-medlem har Spania mva., men hvor stor den er, hva grensen for mva-fri import er og hva det er toll på i tillegg må du nok spørre andre enn meg om.
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 I EU mener jeg grensen for import er enda lavere enn i Norge, kun 20 euro (i lokal valuta dersom landet ikke bruker euro, slik der jeg bor). Dessuten er det samme takst for å shippe noe fra US til Spania eller Norge - det er begge deler Europa - og med hakket bedre tollgrenser i Norge ville jeg shippet dit.
Emils. Skrevet 7. september 2009 Forfatter Skrevet 7. september 2009 Hmm rart, en jeg snakket med fra tyskland sa grensen var på 400 euro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå