Hanst123 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Noen som har forslag til gode skytespill som jeg kan kjøpe? har CSS fra før
SiMoB Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 (endret) Anbefaler helt klart Bioshock og forsåvidt Crysis og. Sikkert mange som vil anbefale diverse Call of Duty spill og, som jeg dessverre ikke er så veldig kjent med. Kanskje greit å vite omtrentlige specs på din maskin og. Edit: Akkurat, der ser du CoD er foreslått allerede, sier ikke imot det. Endret 6. september 2009 av SiMoB
kris98 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Half-Life-Serien (Half-Life 2, Episode one, Episode two), Left 4 Dead, Max Payne.
Hanst123 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Skrevet 6. september 2009 Takker for svar, skal se litt på disse forslagene;) greit å vite fra noen som har spilt dem
DaMole Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Har spilt alle de som er nevnt, synes L4D er både morsomt og skummelt. Spesielt når du er online, og en Hunter hopper rett framfor ansiktet ditt. ;p Kom på noen flere jeg har spilt og likte: SWAT 4 (ikke mye skyting, men det blir litt) Battlefield Vietnam --- // --- 2142 Call of Duty World at War ---- // ---- Modern Warfare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå