jevel Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Da er Elkjøp veldig smidige hvis de er oppmerksomme på at du har registrert lisensen. Flott at det løste seg for deg. -KJ
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Men, finner fortsatt ikke ut hvorfor det på Acer Aspire 5935G står at den har Nvidia Geforce GT 130M, mens andre plasser står det at den har 240M ? ? ? I denne video reviewen av den: zoomer de inn på labelen og der står det GT 130M.. Mens i denne produktbeskrivelsen hos MPX.no, står det GT 240M, http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=108404 .. Det er da vel samme pc? Vil gjerne ha den med 240M skjermkortet da det skal yte bedre..
EivindS_ Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Det finnes forskjellige versjoner av den. Sjekk tråden på dette forumet om laptopen!
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Det viser seg at elkjop ikke har 5935G, men de har 5739G: http://www.notebookcheck.net/Hands-On-Acer...ew.18838.0.html Blir dette en downgrade?
EivindS_ Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Har du link til de to laptopene hos elkjøp?
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...050/acer-aspire Skulle tro det var denne, 5935G ligger ikke på elkjøps sider + at de har den heller ikke inne på elkjøp i Tromsø. Men ut fra denne linken står det ATI radeon skjermkort 512? Trodde det var snakk om Nvidia Gt 240M jeg.. Blir helt forvirra av dette...
EivindS_ Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Muligens en annen versjon, som har ATI skjermkort. Om du vil ha best mulig skjermkort, velger du en med GT 240M. Går jo an å kikke andre plasser enn elkjop?
CorporalClegg Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Saken er at det finnes utallige utgaver av nesten alle Acer-laptops, og man må gjøre grundige undersøkelser bla. på forum for å få den rette
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Hehe, ja har skjønt dette. Men selgeren sendte meg nettopp sms om at Acers 5739 ankommer elkjøp i Tromsø på fredag. Så da får jeg dra å ta en titt, skulle tro den hadde GT 240 siden prisen var 8000kr...
Pivotal Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 For det første, innstallering av software, også inkludert OS, har INGEN ting å si for garanti. Ellers så høres dette ganske rart ut. Jeg har en timeline med dualcore cpu og ellers lik (betalte 8000 på amentio) og den kjører det meste av dagens spill, iallefall på medium grafikk. Litt gamle spill kjører man på fult.
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Dette var ikke en dual core.. 1,4 single core..
Lionel_Luthor Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 (endret) Åssen spill var det du ikke kunne spille som var 4 år gammelt? Endret 8. september 2009 av Lionel_Luthor
Pivotal Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Joda, fikk med meg det, men det skal absolutt ikke ha så mye å si på de fleste spill. Mange eldre spill kan for eksempel ikke bruke to kjerner ordentlig.
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Åssen spill var det du ikke kunne spille som var 4 år gammelt? Battlefield 2 faktisk. Kjørte det på low, men i hver situasjon det skjedde mye på skjermen, hakket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå