Gå til innhold

Guide: Bli venn med kuldegradene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg leste kjapt igjennom, og ble overrasket.. ingen resultater fra NOE? :D

 

jaja, skjønte etterhvert at dette var mer enn guide.. men jeg vil se resultater her jeg sitter på BI klokken 08.30 midt i Finans og Økonomistyring :)

 

ellers kommer det kanskje noen MARS resultater fra meg snart... kanskje... hvis jeg får tid.. ;)

 

noen av dere som faktisk har sett MARS kortene? de er så ufattelig store at det er kvalmt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
*Klapp, klapp*

 

Veldig bra artikkel, hifiking! Eg fekk sinnssjukt lyst på litt tørris no, altså... :love: Klokke min gode gamle E8400 til helvete... :D

 

Og eg eg må seie meg einig med gsn. Denne og den artikkelen om alternativ kjølepasta er dei desidert beste artiklane herfrå på lenge! :)

 

"MeToo". :)

 

Har lagt hardware/klokking litt "på hylla" en tid, men dette var en meget bra artikkel HifiKing/Henning.

Lenke til kommentar

Takk for gode tilbakemeldinger, håper jeg også har vekket overklokkeren i flere enn de som allerede drev/driver med overklokking. Jeg håper at miljøet i Norge skal vokse litt.

 

Det beste hadde vært om vi hadde klart å bli en Oslo-basert gjeng som drev litt OC på høyere nivå. Og gjerne klart å skrape sammen noen sponsorer. En utopi :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...