Gå til innhold

Problemer med THC touch HD


Audunss

Anbefalte innlegg

Kjøpte en touch HD i desember i fjor, og har merket gradvis at batteriet har gått ned, nå må jeg lade det opp hver natt, selv med lite bruk, men det største problemet er at den i det siste har begyndt å skru seg av i løpet av en dag, noe som virker er pga batteri, og når jeg setter den til lading virker det ikke som den får kontakt eller noe med engang fordi jeg får bare melding om at det er lite batteri. Den virker etter en liten stund i lader.

 

Et annet problem er at når jeg starter den, vil ikke den menyen starte opp igjen automatisk, jeg bare får en bakgrunn med grå og hvite ansikter, og start knappen, dette kommer opp ofte etter jeg slår av og på temaet.

 

Har noen løsninger på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående batteriet så er dette typisk mobiler. Du må også huske og lade det helt ut MINST en gang i måndten lader du det bare hele tiden uavhengi % så kan du risikere at det blir litt dårligere.

 

Men frykt ikke HTC har en god nettbutikk med batterier til telefonen din så det holder :)

 

Angående spørsmål to så skjønner jeg ikke helt hva du mener :)

 

Mener du at den bare viser start menyen og bakgrundsbilde? I så fall så er dette vanlig, og etter hvert så står det øverst "starter TouchFlo 3D", dette kan ta litt tid noen ganger men det er helt normalt. På min kan det fra jeg trykker på knapen til toucflo er ferdig loada og ikke lagger ha gått noen minutter noen ganger.

Lenke til kommentar

Når det gjelder batteri, så lader den seg helt ut vell når jeg ikke får den på igjen, og dette skjer under en dag etter den er ladet, som er alt for lite tid mener jeg, og det at det ikke virker som den reagerer når jeg setter den i lader er også skremmende.

 

Når det gjelder det med bakgrunnen virker det ikke som den reagerer i det hele tatt, venter ofte 10+ min før jeg gjør noe, bare er nokså plagsomt at det må ta så lang tid å skru den på, siden det kan ofte ta 15 min før mobilen er opperativ.

Lenke til kommentar

Akuratt det med at batteriet er tregt når det er tomt er fordi det er 0% igjen og da hender d at d tar litt tid før telefonen i det hele tatt vil starte.

 

Men sånn generelt hadde jeg gått til HTC sin hjemmeside og lasta ned ROM oppgraderinga der så har jeg stor tro på at det ville blitt bedre.

 

 

www.htc.com og så trykker du på kundeservice tabben, velger din telefon og så kommer det opp forskjellige oppgraderinger og fikser nedover. Men hvis du blar deg ned 2-3 stykk så er det en som heter noe med ROM oppdatering eller lignende. Trykk på den og følg instruksene der og se om det hjelper.

Forbehold om skrive feil, skrev faktisk detta med min touch hd :)

Du burde også ta en titt innom "Htc touch hd samletråden" her på forumet, vi er åpne for spørsmål hehe :p

 

God Natt !

 

 

Yarr !

Lenke til kommentar

Men siden tlf ikke er eldre, så har du jo garanti på den. Så jeg ville sendt den inn på service via forhandler, og fått sjekka opp den. Så får du iallefall en tlf tilbake med nyeste sw og de kan sjekke tlf for feilaktig strømtrekk. Da dette ikke er helt uvanlig på en HTC tlf.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...