Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Jente = Hard2get eller Hard2understand


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ganske forvirret nå, eller mer nysgjerrig kan jeg vel si. Det handler seff om en jente som faktisk er utrolig hard2get.. men ikke på fest, jeg har vært på fest med hun to ganger, og vi rota begge gangene, men andre gangen rotet hun med en annen også, og alle skjønte at hun hadde noe på gang med han for de endte opp i samme seng osv. Men alle spurte om jeg likte hun, men jeg gjør altså ikke det, for meg var det kun at det var fest.

 

Dette er ikke en type jente som viser veldig godt når hun er på gang med noen eller liker noen, hun er utrolig hemmelighetsfull osv. ellers er hun veldig utadvent, men når det kommer til kjærlighet sier hun aldri et ord. I fylla er hun som regel ikke så kresen. Hun har sagt at hun ikke går inn i et forhold med mindre hun vet at det kommer til å vare lenge. Så tar lang tid før hun faktisk vil inn i et forhold, og at hun hvertfall må være forelsket.

 

Men ja dagen etter denne festen drev jeg og fire andre + hun og han å så på film, de to satt på hver sin ende av bordet, men alle la merke til at de sendte hverandre sms osv. de så på hverandre og smilte, men prøvde å være diskre. Senere når de to satt sammen holdte de nesten på å kysse foran alle, men de stoppet jo seff, tror jeg er den eneste som så det. Men ingen av de to ville absolutt ikke innrømme at de holdt på.

 

I ettertid har de hengt mye sammen, samtidig har hun og jeg begynt å snakke endel på msn, jeg vil si at vi har utrolig god kontakt, vi begge tar initiativ til å snakke sammen osv. jeg tuller sinnsykt med hun og er ganske "frekk" :p men hun bare kaller med "dust :p" og fortsetter å snakke. Men hun er helt annerledes på msn, hun sier ting som hun aldri ville sagt høyt til noen eller offentlig sånn som:

Du er søt :p

Du er så skjønn :p

Du er så utrolig herlig, gleder meg til å være med deg igjen :D

 

Jeg skal på en fest hos hun i oktober, og på msn sa hun også at hun kanskje skulle sende meg en slengkyss på festen. Hun er pretty much enig med det meste jeg sier, men det trenger ikke å bety noe, hun sier også at når jeg kommer på besøk vil hun se film og drikke pils osv. Når vi er sammen face to face er hun aldri sånn, da er hun tullete hele tiden og "slår" osv. Hun kommenterer også det meste jeg skriver på face osv. Her om dagen sa hun også: btw, jeg har sagt til XXXX at det aldri kommer til å bli noe mellom oss, har aldri likt han, er bare tiltrukket. Dessuten var det fest.

 

XXXX har også sagt at hun er sinnsykt hard2get, men jeg tenkte ikke spess over det.

 

 

Flørter hun med meg, eller er dette kun venninne/kompis snakk, ettersom hun er så hard2get? Dette er nok den "mest" mystiske jenta jeg har møtt/kjenner, hun er virkelig merkelig av og til, derfor skrev jeg dette, for kanskje noen andre her inne har noe som helst aning om hvorfor hun er sånn :)

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke prøv å få denne jenta, du må tvinge henne til å kjempe for din oppmerksomhet. Det er tydelig at denne jenta roter rundt, noe du selv skriver. La derfor hun kjempe for å få tak i deg, noe hun utvilsomt kommer til å gjøre om hun er interessert.

 

Hm joda, men jeg liker hun ikke på den måten, men alle tror det, noe som irriterer livet av meg :hrm:, men jeg bare lurer på om hun faktisk flørter med meg, for det er sjeldent fra hennes side. Derfor er jeg ganske nysgjerrig om hun faktisk liker meg eller om hun gjør det ubevisst eller om jeg bare rett og slett er enda en dude hun kan kaste seg over for så å kaste vekk.

 

EDIT: Og jeg flørter faktisk ingenting, alt hun har sagt av det jeg har skrevet ovenfor har hun skrevet helt ut av det blå, + at hun nevnte at XXXX ble sjalu da hun og jeg rotet.

 

Hvorfor forteller hun meg sånne ting?

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Hvor er problemet? Etter som jeg leser, så er du jo ikke intressert i henne som noe annet enn venn..

Men alle spurte om jeg likte hun, men jeg gjør altså ikke det, for meg var det kun at det var fest.

Så at hun holder på med noen andre burde vel ikke være noe problem?

 

Det hun holder på med kan være flørting, eller det kan være vennlig flørting.. Har selv venninner som kaller meg søt, skjønn og sier at de gleder seg til neste gang vi skal være sammen, men jeg vet at det ikke betyr noe mer.

 

Jeg regner med at hun bare er hard to understand for deg, men fortvil ikke. Disse jentene er ikke så lette å skjønne seg på. ;)

Lenke til kommentar
Hvor er problemet? Etter som jeg leser, så er du jo ikke intressert i henne som noe annet enn venn..

Så at hun holder på med noen andre burde vel ikke være noe problem?

 

Nei, det er ikke noe som helst problemer her ;) men jeg skrev det, sånn at dere som leser skjønner at jeg bare lurer på hva hun driver med og ikke fordi jeg tenker at jeg skal prøve meg, jeg ser på meg selv som en kompis for hun ;)

 

Det hun holder på med kan være flørting, eller det kan være vennlig flørting.. Har selv venninner som kaller meg søt, skjønn og sier at de gleder seg til neste gang vi skal være sammen, men jeg vet at det ikke betyr noe mer.

 

Jeg regner med at hun bare er hard to understand for deg, men fortvil ikke. Disse jentene er ikke så lette å skjønne seg på. ;)

 

Skjønner, seff er hun hard2understand, jeg blir ikke akkurat veldig "beæret" når hun sier hun skal gi meg et slengkyss på neste fest, men er jo forsovet glad for at det betyr like mye for hun som det gjør for meg :p

 

EDIT: Om det kanskje kan ha noe med saken å gjøre, så klarte kusina hennes å si at jeg litke hun ved en feiltakelse.. noe jeg ikke ble spesielt glad for ettersom jeg ikke vil at hun skal tro at jeg liker hun.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...