Gå til innhold

Vi venter på HTC Leo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha meg ny tlf, og har trålet denne tråden her, og andre, og har skjønt at det er denne tlf jeg bare MÅ HA!! :yes:

Så, er det mulig å få tak i denne i en fysisk butikk i Oslo(eller litt utenfor)? Vil ha nå med en gang! :D

Ser mange nettbutikker har denne på lager, men ingen som har fysisk butikk! :mad:

F**n! Hvorfor er det så vanskelig for en fysisk butikk å ha denne klar når mange nettbutikker har den?

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg tuklet med HD2 et par timer og med fare for å virke overentusiastisk; - BESTE TELEFONEN NOENSINNE!

 

Jeg orker ikke skrive noe mini-review nå, men .. det er desidert den beste telefonen jeg noensinne har hatt (og jeg har hatt det aller meste av smartphones fra HTC samt iPhone 3G(S) osv).

 

Skal se om jeg ikke får skrevet et litt mer detaljert mini-review imorgen. ;)

 

Edit: Må bare legge til at skjermen er så stor at når du browser web'en med Opera, så trenger du ikke zoome noe sted (med mindre man er litt svaksynt e.l.). Det er så fantastisk god og stor skjerm at du får følelsen av å sitte på en laptop. :yes:

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Hei!

 

Må ha denne telefonen jeg også!

 

Er det noen plass i trondheim å få kjøpt denne nå?

Noen som har tips til om jeg burde kjøpe med abonnement og eventuellt si opp neste dag? Det har seg slikt at jeg har abonnement som er fullt ut sponset av firma via telenor.

Kanskje best å kjøpe den uten abonnement?

Lenke til kommentar

Film er viktig for meg. Er det noen som har testet ut følgende på denne enheten:

 

-Batteritid i forbindelse med video. I følge specs står det oppført 8 timer.

-Film på HTC Leo. Hvordan er bildet? Hakker det? hvilke filformater tar den? Har lest et sted at den spiller av DivX. Stemme dette?

 

Har lyst til å få dette avklart før jeg legger iPhone 3Gen i skuffen :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt med Chess korti de forventer å få inn denne igjen? Eg bestlite sist torsdag, og nå er den vekke fra nettbutikken..

 

 

Om de bruker Moobi så er det nok rundt 30 novemeber, men det er nå bare å ringe til de å høre det.

 

Bestilte Htc Touch HD2 fra Ventelo den 5.nov.

Fikk beskjed fra moobi (flere ganger) at telefonen skulle komme på lager den 13.11.

På telefon fikk jeg faktisk beskjed at min bestilling var nr 125 av de bestillingene de hadde mottatt så langt. De skulle få inn 130 stk den første gangen (13.11) og flere telefoner både 20.11 og 30.11.

Så kommer dagen (12.11) og jeg ser til min store glede på nett at venteleo/netcom osv har 90+ telefoner på lager. Dermed tenker jeg at det er logisk at de da har fått inn telefoner, og da så mange at de som er forhåndsbestilt blir sendt + at de har ytligere 90 telefoner tilgjengelig (siden disse visses på nettbutikkene som bruker moobi som leverandør).

Jeg venter spent hele dagen på bekreftelse på sending av pakke, noe som uteblir.. Ringer derfor moobi på fredag den 13.11. Her får jeg beskjed om at jeg må vente til den 30.11. Så spør jeg om de ikke har fått inn telefoner I dag? Jeg får faktisk til slutt et svar der damen I telefonen sier at de ikke har mottatt noen telefoner I dag, men hun skal sjekke opp dette og sende meg en e-post om de hadde fått noen denne dagen (kun som info). Dette skjer selvfølgelig ikke..

Synes dette var utrolig dårlig av moobi… Men velger å vente på telefonen da prisen til Ventelo er langt lavere enn hva man får nå.

 

Ja jeg har når fått svar fra moobi. Selvom jeg ble fortalt på fredag at den ville være i posten min i på onsdag, så ser det ikke ut som om jeg får den før 30.

 

Trist!

 

Får prøve å selge min Samsung Jet i mellomtiden, noen ?

Lenke til kommentar
Her sitter jeg og venter på Omnia II, og så kommer denne :hmm:

Det som er litt irriterendes er at man ikke kan dytte inn litt mer RAM i disse high spec telefonene! Lukter RAM problemer lang vei :(

Vel, jeg kommer nok til å gå for Omniaen uansett tenker jeg - mye pga at HTC aldri får seg til å dytte inn skikkelig kamera Med blitz i sine telefoner...

 

skal fortelle deg at jeg kjøpte samsung omnia II og nå har jeg LEO.Leo er SÅ UTROLIG MYE BEDRE MOBIL.Bare prøv dem så legger du merke til at det er SÅÅÅÅ stor forskjell.

Sier bare løp og kjøp

Lenke til kommentar
Noen som har hørt med Chess korti de forventer å få inn denne igjen? Eg bestlite sist torsdag, og nå er den vekke fra nettbutikken..

 

 

Om de bruker Moobi så er det nok rundt 30 novemeber, men det er nå bare å ringe til de å høre det.

 

Bestilte Htc Touch HD2 fra Ventelo den 5.nov.

Fikk beskjed fra moobi (flere ganger) at telefonen skulle komme på lager den 13.11.

På telefon fikk jeg faktisk beskjed at min bestilling var nr 125 av de bestillingene de hadde mottatt så langt. De skulle få inn 130 stk den første gangen (13.11) og flere telefoner både 20.11 og 30.11.

Så kommer dagen (12.11) og jeg ser til min store glede på nett at venteleo/netcom osv har 90+ telefoner på lager. Dermed tenker jeg at det er logisk at de da har fått inn telefoner, og da så mange at de som er forhåndsbestilt blir sendt + at de har ytligere 90 telefoner tilgjengelig (siden disse visses på nettbutikkene som bruker moobi som leverandør).

Jeg venter spent hele dagen på bekreftelse på sending av pakke, noe som uteblir.. Ringer derfor moobi på fredag den 13.11. Her får jeg beskjed om at jeg må vente til den 30.11. Så spør jeg om de ikke har fått inn telefoner I dag? Jeg får faktisk til slutt et svar der damen I telefonen sier at de ikke har mottatt noen telefoner I dag, men hun skal sjekke opp dette og sende meg en e-post om de hadde fått noen denne dagen (kun som info). Dette skjer selvfølgelig ikke..

Synes dette var utrolig dårlig av moobi… Men velger å vente på telefonen da prisen til Ventelo er langt lavere enn hva man får nå.

 

Ja jeg har når fått svar fra moobi. Selvom jeg ble fortalt på fredag at den ville være i posten min i på onsdag, så ser det ikke ut som om jeg får den før 30.

 

Trist!

 

Får prøve å selge min Samsung Jet i mellomtiden, noen ?

 

 

 

Jeg er i samme båt, men husk på at vi får den ca 1000,- til 1500,- billigere enn de som var litt for ivrige med å bestille.

 

Den som venter på noe godt vet du :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har hørt med Chess korti de forventer å få inn denne igjen? Eg bestlite sist torsdag, og nå er den vekke fra nettbutikken..

 

 

Om de bruker Moobi så er det nok rundt 30 novemeber, men det er nå bare å ringe til de å høre det.

 

Bestilte Htc Touch HD2 fra Ventelo den 5.nov.

Fikk beskjed fra moobi (flere ganger) at telefonen skulle komme på lager den 13.11.

På telefon fikk jeg faktisk beskjed at min bestilling var nr 125 av de bestillingene de hadde mottatt så langt. De skulle få inn 130 stk den første gangen (13.11) og flere telefoner både 20.11 og 30.11.

Så kommer dagen (12.11) og jeg ser til min store glede på nett at venteleo/netcom osv har 90+ telefoner på lager. Dermed tenker jeg at det er logisk at de da har fått inn telefoner, og da så mange at de som er forhåndsbestilt blir sendt + at de har ytligere 90 telefoner tilgjengelig (siden disse visses på nettbutikkene som bruker moobi som leverandør).

Jeg venter spent hele dagen på bekreftelse på sending av pakke, noe som uteblir.. Ringer derfor moobi på fredag den 13.11. Her får jeg beskjed om at jeg må vente til den 30.11. Så spør jeg om de ikke har fått inn telefoner I dag? Jeg får faktisk til slutt et svar der damen I telefonen sier at de ikke har mottatt noen telefoner I dag, men hun skal sjekke opp dette og sende meg en e-post om de hadde fått noen denne dagen (kun som info). Dette skjer selvfølgelig ikke..

Synes dette var utrolig dårlig av moobi… Men velger å vente på telefonen da prisen til Ventelo er langt lavere enn hva man får nå.

 

Ja jeg har når fått svar fra moobi. Selvom jeg ble fortalt på fredag at den ville være i posten min i på onsdag, så ser det ikke ut som om jeg får den før 30.

 

Trist!

 

Får prøve å selge min Samsung Jet i mellomtiden, noen ?

 

 

 

Jeg er i samme båt, men husk på at vi får den ca 1000,- til 1500,- billigere enn de som var litt for ivrige med å bestille.

 

Den som venter på noe godt vet du :thumbup:

 

Sant det, men liker bare ikke måten moobi har gjort dette på.

Regner med de solgte en 100 ekstra fort den 12.11 pga at de ble vist som "på lager".

Men men, 13 dager igjen, håper for guds-skyld at den blir sendt da i alle fall. :ermm:

Lenke til kommentar
La inn bestilling på HD2 hos Amentio på lørdagskvelden. Blei sendt i dag tidlig og fikk for en halvtimes tid siden mail om at den var ankommet min lokale Bunnpris.

 

Den står nå til lading! :cool:

 

Utrolig, bestilte min samme sted fredag forje uke sammen med et 16gb minnekort......

Minnekortet kom i dag !!!!!!!! og telefonen er så feilsendt her i landet at jeg satser på å ha den i løpet av måneden.....

Så POSTEN hater jegsomregel altid, men skjønner ikke hvorfor Amentio ikke klarte legge telefonen oppi eska minnekortet var i ...

Eska minnekortet var i var stor nok til å romme 6 slike telefonesker

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Var og skulle "klage" på posten for at jeg ikke har fått pakken ennå... Den har vist på sporingslinken at den har blitt sendt til postkontoret mitt, men ikke "kommet dit"

Så fikk jeg beskjed at den mest sannsynlig låg i conteineren bak der, men scanneren deres var ødelagt så de fikk ikke registrert pakkene! Skulle få ny scanner i morgen.

 

Irriføkkingsterende!

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og videresendt 17.11.2009 10:50 5020 BERGEN

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 16.11.2009 17:54 1714 SARPSBORG

 

Bruker lenger tid på noen hundre meter, enn fra andre siden av landet..

Endret av kim
Lenke til kommentar
La inn bestilling på HD2 hos Amentio på lørdagskvelden. Blei sendt i dag tidlig og fikk for en halvtimes tid siden mail om at den var ankommet min lokale Bunnpris.

 

Den står nå til lading! :cool:

 

Utrolig, bestilte min samme sted fredag forje uke sammen med et 16gb minnekort......

Minnekortet kom i dag !!!!!!!! og telefonen er så feilsendt her i landet at jeg satser på å ha den i løpet av måneden.....

Så POSTEN hater jegsomregel altid, men skjønner ikke hvorfor Amentio ikke klarte legge telefonen oppi eska minnekortet var i ...

Eska minnekortet var i var stor nok til å romme 6 slike telefonesker

 

Dette er fordi Amentio sender som oftest rett fra forhandlerne sine, i og med at de ikke har noe stort sentrallager. Denne salgsmetoden er god i og med at begge parter sparer penger. Det negative er jo at du har to pakker og forholde deg til.

 

Minnekortet og telefonen din er mest sannsynlig sent fra to helt forskjellige plasser i landet.

Lenke til kommentar

Får min rundt den 30 heldigvis fikk denne mailen i dag:)

 

Hei,

 

Takk for at du har kontaktet Moobi Norway pr. mail. Svar på din henvendelse finner du under. Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

Touch HD2 NOR kommer in på våres lager den 30.11 og da sender vi ut tlf til deg.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Emmelie Sofie Håkansson

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...