Gå til innhold

hjelp til å kjøpe stasjonær gaming pc


Anbefalte innlegg

hei

 

jeg skla kjøpe en gamming pc til ca 20000 helst fra komplett og jeg har tenkt på å kjøpe dette:

325528 Akasa kabel bånd, borrelås, 5 bånd

354716 Antec Twelve Hundred Gaming Case(Without PSU)

400682 ASUS Rampage II Extreme, X58 Socket-1366, DDR3, ATX, SLI&CrossFireX, 3xPCI-Ex(2.0)x16

430950 Cooler Master V8 CPU Cooler Socket 1366/775/AM2+/AM2/940, 17 - 21dBA, PWM + VR Controller, 4-pin

348996 Corsair Powersupply 1000W Black ATX/EPS, 140mm fan, SLI

305545 GoldTool 411pcsl PC screw kit screws, skrutrekker mm

391447 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 4,8GT/sec, 8MB, Boxed

483502 Kingston HyperX Cooling Fan dual 60mm fans, supports up to 6 Memory Modules in a Motherboard Array

460665 Noctua NT-H1 Kjølepasta High-Performance Hybrid, 3.5g

449938 OCZ Blade Series DDR3 2000MHz 6GB KIT 3x Blade Series Low Voltage 2GB, CL9-9-9-30, 1.65 Volts, 240pin 2 av disse

492200 ROCCAT™ Apuri Active USB Hub with Mouse Bungee

355395 WD Caviar® Black 1TB 3,5", SATA, 32MB Cache, Dual Processor, 7200RPM

477034 XFX GeForce GTX 285 690M 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "BLACK", 2xDVI, HDCP, 55nm, 690/2600MHz to av denne

 

 

 

skal også ha en ssd men vet ikke hvilken noen forslag og den må ikke være så dyr per mb og overføre raskt! jeg kunne også tenke meg noen henvendelser om skjerm:) tenkte på 24" med full hd, hdmi, helst speakers og høy kontrast og 2/5 ms. bare kom med fårslag og tilbake meldinger:)

 

 

 

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...2E-BC26E3F3425E

 

 

på forhånd takk:)

Endret av knallgass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

 

 

ok takk for tilbake mld. detter var mitt første emne og jeg måtte skynde meg forti jeg skulle legge meg;P

hva mere syntes du jeg burde skrive?

Endret av knallgass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...