Gå til innhold

Hjelp! sprak fra min Electrocompaniet ECI - 2 Class A


Anbefalte innlegg

Godag allesammen

 

For noen dager siden skjedde det noe som virkelig har satt spor i hjernen min. Jeg satt og nøt musikk intil frokosten min, da min venstre høyttaler plutselig begynte å sprake. Først trodde jeg diskanten hadde takket for seg, men etter litt lytting viste det seg at alle elementene lagde ulyder.

 

Jeg prøvde å bytte lydkilde, bytte kanal på forsterkeren og alt jeg kunne tenke på. Jeg prøvde flere sett med høyttalere å prøvde en og en høyttaler om en annen på høyre og venstre kanal.

 

Men uansett hva jeg gjorde fortsatte venstre kanal å skurre.

Lurte først litt på om den ene sikringen på forsterkeren kunne være gåen, men da ville jeg vel ikke fått lyd i det hele tatt? Slik som det er nå, hører man at det er musikk, men det språker uutholdelig.

 

 

Så er det da noen av dere her på forumet som har noen anelse og kan komme med forslag om hva det er som kan være feil? Forsterkeren er en Electrocompaniet ECI - 2 Class A (begynner å dra på årene, men den er jeg faen så stolt av)

 

Om dette ikke er noe som kan fikses selv, hvor kan jeg få levert denne til reparasjon?

 

 

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godag allesammen

 

For noen dager siden skjedde det noe som virkelig har satt spor i hjernen min. Jeg satt og nøt musikk intil frokosten min, da min venstre høyttaler plutselig begynte å sprake. Først trodde jeg diskanten hadde takket for seg, men etter litt lytting viste det seg at alle elementene lagde ulyder.

 

Jeg prøvde å bytte lydkilde, bytte kanal på forsterkeren og alt jeg kunne tenke på. Jeg prøvde flere sett med høyttalere å prøvde en og en høyttaler om en annen på høyre og venstre kanal.

 

Men uansett hva jeg gjorde fortsatte venstre kanal å skurre.

Lurte først litt på om den ene sikringen på forsterkeren kunne være gåen, men da ville jeg vel ikke fått lyd i det hele tatt? Slik som det er nå, hører man at det er musikk, men det språker uutholdelig.

 

 

Så er det da noen av dere her på forumet som har noen anelse og kan komme med forslag om hva det er som kan være feil? Forsterkeren er en Electrocompaniet ECI - 2 Class A (begynner å dra på årene, men den er jeg faen så stolt av)

 

Om dette ikke er noe som kan fikses selv, hvor kan jeg få levert denne til reparasjon?

 

 

 

Takk for alle svar!

 

 

 

Hei.

 

Ta opp telefonen eller send disse gutta en mail: http://www.ecsholding.com/

Dette er Abrahamsen & co (les gml. EC),de som lagde denne forsterkeren.

Når du har den først inne,så oppgrader den med kit 1.Med denne oppgraderingen så løftes denne forsterkeren til nye høyder.

Jeg har denne forsterkeren selv,WBT-terminaler og Kit 1.

 

Electrocompaniet i Stavanger gjør samme jobben for nesten dobbel pris.

 

 

mvh

Endret av Clutch
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...