Gå til innhold

Spotify $9.99 er ikke det samme som kr 99,-


H1RIK

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenkte jeg skulle være snill å betale for spotify.

Vår alles kjære Jonathan skryter at det kun koster $9.99 a month, noe som tilsvarer ca 61 kroner i måneden med dagens dollarkurs. Men når jeg går inn for å betale for jeg bare muligheten til å betale med norske penger, og da 99 kroner... det er jo masse mye dyrere enn det Jonathan sier det skal koste...

 

Er det noen som vet om en måte der man kan betale i dollar, har prøvd meg på noen proxy servere, men da får jeg beskjed om at spotify er utilgjengelig i dette landet.

 

Sparer jo over 450 kroner i året på å betale i dollar.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er dyrt er nok avhengig av personlig økonomi. Men tidligere har det vært enten en 'stor' utgift om man kjøper premium i et helt år, elle en liten utgift som bare varer 24-timer. Men nå som de har begynt å selge Spotify-abonnement på kiosker for både 1, 3, 6 og 12 måneder blir det nok mer tilgjengelig og aktuelt for brukerne som faller mellom 12-månders og 24-timers abonnementene. Blir uansett interessant å se hvor mange som kommer til å benytte seg av kiosktilbudet.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Skam dere... 99 kroner for spotify er som nevnt ovenfor ingen utgift å tenke over....

Vi har også langt høyere lønn enn de fleste i Europa at vi betaler ett par kroner mer enn dem er bare rett å rimelig..

 

Nordmenn blir bare mer og mer gjerrige, skammer meg på deres vegne og er nesten flau over å være fra Norge når folk skal prute og klage på små utgifter (Men pusse opp badet for ett par hundre tusen er ikke noe problem..)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...