Gå til innhold

[Løst]Nykjøpt tv, får ikke inn antennekabel bak


Anbefalte innlegg

Kjøpt en ny Samsung 32 tommers av modellen 655. Problemet er at jeg ikke får inn antennekabel bak på tv,en. Har ringt både komplett og samsung og begge steder hadde dem hørt om noe slikt tidligere. Var derfor innom butikken jeg kjøpte ledningen fra som fortalte meg at siden tv,en er ny måtte man "lirke" den på plass bakpå. Er naturligvis noe skeptisk for å gjøre dette da jeg ikke vil ødelegge noe på tv,en.

 

Noen som har råd og erfaringer med dette, eller blir jeg nødt til å returnere tv,en??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så kontaktene ser slik ut: random09_29.jpg

 

da skal det være i orden, slike kabler er laget etter en standard, så de skal passe, sikkert bare å lirke litt.

 

 

Kjøpte en ny antennekabel i dag og den var like trang. Hadde sikkert gått med litt lirking, men det er ikke en sjnase jeg vil ta med tanke på at det ikke burde være såpass med en splitter ny tv.

 

Ringte derfor samsung support og anbefalte med å bare returnere den til komplett, da det ikke skulle være såpass vanskelig og at det derfor måtte sannsynligvis være noe galt med tv,en.

 

Har nå derfor benyttet angrefristen hos komplett og påventer angrefristnummer fra dem.

Lenke til kommentar
så kontaktene ser slik ut: random09_29.jpg

 

da skal det være i orden, slike kabler er laget etter en standard, så de skal passe, sikkert bare å lirke litt.

 

 

Kjøpte en ny antennekabel i dag og den var like trang. Hadde sikkert gått med litt lirking, men det er ikke en sjnase jeg vil ta med tanke på at det ikke burde være såpass med en splitter ny tv.

 

Ringte derfor samsung support og anbefalte med å bare returnere den til komplett, da det ikke skulle være såpass vanskelig og at det derfor måtte sannsynligvis være noe galt med tv,en.

 

Har nå derfor benyttet angrefristen hos komplett og påventer angrefristnummer fra dem.

Ved angrefrist må du betale frakt. Ved reklamasjon må dei betale frakt. Så eg hadde prøvd meg med reklamasjon i steden for.

Lenke til kommentar
så kontaktene ser slik ut: random09_29.jpg

 

da skal det være i orden, slike kabler er laget etter en standard, så de skal passe, sikkert bare å lirke litt.

 

 

Kjøpte en ny antennekabel i dag og den var like trang. Hadde sikkert gått med litt lirking, men det er ikke en sjnase jeg vil ta med tanke på at det ikke burde være såpass med en splitter ny tv.

 

Ringte derfor samsung support og anbefalte med å bare returnere den til komplett, da det ikke skulle være såpass vanskelig og at det derfor måtte sannsynligvis være noe galt med tv,en.

 

Har nå derfor benyttet angrefristen hos komplett og påventer angrefristnummer fra dem.

Ved angrefrist må du betale frakt. Ved reklamasjon må dei betale frakt. Så eg hadde prøvd meg med reklamasjon i steden for.

 

Ja vet, men ved reklamasjon erstatter de tv,en med en av samme modell. En venn av meg hadde kjøpt inn samme modell og han slet med samme problemet, og er derfor varsom med den modellen. Tenkte heller å bruke angrefristen og heller kjøpe en annen type, envt. annen merke.. Hvis ikke jeg tenker litt feil her?

Endret av mennas
Lenke til kommentar
Eg kan aldri tenke meg at dete er noko i veien med modellen til samsung.

Eg hadde prøvd å modifisere pluggen og presse litt. Men det er jo seff. ditt valg.

 

Tipper bare det er en tilfeldighet. Har utelukkende positive erfaringer med samsung sine proodukter fra før, men vil gjerne ikke ødelegge noe på tv'en ved å eventuelt dytte for hardt.

 

Fått angrefrist godkjent fra komplett og den sendes tilbake i morgen:)

Endret av mennas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...