Gå til innhold

Innebandy - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller innebandy vettu :D

 

Dine spørsmål, mine svar ;D

-Hvordan lag du spiller på.

Jeg spiller i Ski IL Innebandy for Herrer1 i 2div og gutter17

 

-Posisjonen du har på banen.

På herrer1 er jeg keeper og på gutter 17 er jeg utespiller

-Utstyr/Keeper utstyr.

Keeper: Salming hjelm, Unihoc bukse og drakt, Fatpipe hansker, Exel panser, og Salming knebeskyttere (usikker på hva suspen er men tror det er exel)

Utespiller: Unihoc z99 Toplight 96 men har satt på Evo3hook bladet for bedre zorro, Canadien ICS Rifle 27 Oval(25) 101 MB, Exel Chill (blå) og maange andre Fatpipe/Exel/zone køller til under 1500kr :p

-Hvor lenge har du spillet

Jeg har spilt fra jeg var bitteliten med venner:P Men starta i serie for 3-4år siden :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Dette var jaggu en aktiv tråd :p

 

Jeg spiller på Alvidra U15.

 

Jeg spiller som oftest midtbane eller venstreving :)

 

Akkurat nå låner jeg utstyr av klubben men satser på å få kjøpt meg noe bedre utstyr i nærmeste fremtid.

 

Jeg har vel spilt i 8 uker men har misten noen treninger ettersom jeg har hatt litt større prøver og trafikalt grunnkurs.

 

Håper på at det kommer flere aktive innebandyspillere innom tråden :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kommer helt an på hvor du bor, hvis dere har en innebandy/sportsbutikk i nærheten kan dere stikke innom og sjekke om de har noen gode tilbud og gi :)

 

Er aktiv spiller selv, i 4. divisjon, avdeling Østfold.

Spiller for det meste høyreback, med noen få innhopp fremover.

 

OT: PatSharpX, sjekka twitteren din, misunner deg den Stockholm-turen noe så j*vlig! :yucky:

Endret av Mr. Moody
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bor i Oslo, men tror vi har fikset en deal, shorts, strømper og drakt.

Nummer på ryggen og på brytet og frimalogo ble vel 550,- per sett.

Er jo jobben som betaler uansett og vi fikk "go" fra sjefen, så det blir bra!

 

OT: PatSharpX, sjekka twitteren din, misunner deg den Stockholm-turen noe så j*vlig! :yucky:

Å ja, gleder meg som fy! 25årsgave fra fattern :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spilte på Nyborg IL i Trondheim før, sluttet for ca. 9 mnd. siden. Ble så utrolig lei av det, og at jeg ikke hadde noen form for progresjon i det hele tatt. Da jeg spilte vekslet jeg mellom ving og midt, men følte meg mest hjemme som midt. Startet da jeg var rundt 10-11 tror jeg og slutta da jeg var 16. :)

Lenke til kommentar

Bor i Oslo, men tror vi har fikset en deal, shorts, strømper og drakt.

Nummer på ryggen og på brytet og frimalogo ble vel 550,- per sett.

Er jo jobben som betaler uansett og vi fikk "go" fra sjefen, så det blir bra!

 

 

 

Mye billigere enn det vi fikk når vi handla inn drakter, høres ut som en god deal, det!

En annen viktig ting er å ha økonomien i orden, og samle nok sponsorer ellers, om ikke jobben betaler alt.

 

Å ja, gleder meg som fy! 25årsgave fra fattern :grin:

Bestilte akkurat billetter til neste helg, gleder meg som en unge!

Bestilte tur

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neste helg dere også ja, klasse!

Fattern og jeg skal på Tyskland - Norge og Latvia - Norge (om jeg ikke husker feil), gleder meg som en unge!

 

Jobben betaler i utgangspunktet alt, men vi skal fortsatt prøve å få litt spons av litt div jobben handler fra.

Vi kjøper draktene gjennom ett firma jobben han brukt før, så mulig vi fikser en bedre deal pga det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er (høyre)ving på damelaget til Nidaros IBK i Trondheim. Har spilt i 4 år, men hos Nidaros i 2.

Kølla mi heter Canadien ICS rifle 29.

 

Hadde en tapt og en uavgjort kamp i 1. div denne sesongen så vi kom på andreplass, men vi vant sluttspillet :)

Endret av lisA-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller du profesjonelt siden det er 1. Divisjon eller er det en greie ute hos dere? Uansett, kult at kvinnelige innebandyspillere er med i tråden :)

 

Ikke profesjonelt, nei. Alle damelagene som er med i den aktive serien spilte i 1. divisjon denne sesongen. Mulig det blir en 2. divisjon til høsten. De som vant ble jo invitert til NM sluttspillet fordi det ikke var nok lag elns (?), men de ble grusa i puljespillet :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Får markere meg på denne tråden for å vise at det er en til her :)

 

Nylig fant meg et nytt lag som er mer ordentlig enn det forrige tullet jeg var med på.

 

Spiller som midten på Void IBK i Bjølsenhallen i Oslo

4. div

Har spilt i ca 10 år og spiller med Unihoc Bow 26 med player bladet.

Gleder meg til å spille på et ordentlig lag med regler og dommer igjen, ...ikke minst keeper :)

Lenke til kommentar

jeg er 191 og har alltid gått for kølle på 100cm, eller 101. Da har du bedre rekkevidde enn mange andre med lange armer og kølle. Flex på kølle burde ikke være mindre enn 26mm, men 32 synes jeg blir for mykt. 28-29 er passe til deg som nybegynner. Det er de tipsene jeg har til deg. ellers merke og utforming er smak og behag.

 

ta en tur innom esport.no og se på køllene de har, les beskrivelse. Trenger ikke å kjøpe derfra, men du blir klokere på hvilke kølle du har lyst på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, nybegynner her. Skulle kjøpt ei kølle, men har ikke peiling på hva jeg skal se etter.

 

 

Er 190 og høyrehendt. Maks 1000 kr

Hei!

 

Moro at flere får øynene opp for sporten! Først og fremst, at du er høyrehendt har ingenting å si, det som derimot har noe å si, er hvilken hånd du holder øverst på kølla. Holder du venstre hånd øverst, skal du ha ei høyrefattet kølle, og vice versa.

 

Personlig har jeg alltid hatt en forkjærliget for Salming-køller, og kan innenfor dette anbefale Salming Aero 29 med det nye Quest 2 bladet. Dette sammen er en allsidig kølle, som er god til både dragskudd, håndleddskudd og slagskudd, samtidig som du har god kontroll på ballen ellers.

Kølla koster rundt 700-800, men bladet koster rundt 200.

Da tror jeg du får ei fin kølle du kan ha det mye moro med :)

Lenke til kommentar

-Hvordan lag du spiller på:

Spiller på Holmlia i Oslo og vi ligger foreløpig på 3. plass i 1 divisjon.

 

-Posisjonen du har på banen:

Potet. Altså det vil si at jeg kan spille alle posisjoner, utenom keeper selvsagt.

 

-Utstyr/Keeper utstyr:

Vi blir sponset av klubben med køller, bager osv. Så det vi blir sponset av bruker jeg.

 

-Hvor lenge har du spillet:

Jeg har spilt innebandy i 15 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...