G2Petter Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 En av de jeg deler kollektiv med har en PC som åpner ekstremt mange tilkoblinger til Internet når hun kjører IE på Vista. TCPView viser flere hundre aktive tilkoblinger, hvorav den absolutte majoriteten er IE. Jeg har ikke sjekket alle adressene den er koblet til, men det er ikke noen som skiller seg ut med å ha mange tilkoblinger, og av de jeg har sjekket er det i all hovedsak sider som hun har vært inne på, som Facebook, Nettavisen, vg etc. Er det noen som vet hva som kan være grunnen til dette, og evt. hva som kan gjøres for å fikse det. Jeg har lagt ved TCPView-loggen hvis det er noen som er interesserte. logg_linn.txt
G2Petter Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Jeg har foreslått det som en løsning, men jeg har ikke fått sett om det skaper det samme problemet ennå. Selv om jeg er interessert i å få henne over på en bedre nettleser er jeg uansett ute etter å løse problemet også.
Kris Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Prøv om det samme skjer i Firefox. Hvis det fortsetter vet jeg ikke hva som er problemet, men hvis ikke er det jo bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå