shormic Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Heisann! Jeg er på jakt etter ny PC, ettersom denne her begynner å bli nokså sliten. Den er hovedsaklig til gaming. Jeg vil helst begrense meg til max 7000,- , ettersom skjermen også ikke er av nyeste merke og må byttes ut Jeg har sett meg ut et par alternativ, men kan veldig lite om drivere, komponenter, klokking osv. Hovedmålet med dette kjøpet er å kunne kjøre spill som Battlefield 2 (evt 3ern) Call of Duty 4 Coopspill som SWAT4 SplinterCell Serious Sam ..osv http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2455327;c:36161 http://www.pcstyling.no/product_info.php?c...735f1f962e1a9cf Er disse gode alternativer? Vet du av noen andre gunstige PC'er til en billig penge? Hvor lenge vil PC'en kunne kjøre de nyeste spillene? Takker på forhånd!
Grix Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Hvis du bygger selv kan du få mer ytelse til ca samme prisen. Se på Intel E8400 og ATI radeon 4870/4980 spesielt.
shormic Skrevet 27. august 2009 Forfatter Skrevet 27. august 2009 Takker for svar. Jeg har nok en altfor stor mangel på kunnskaper til å kunne bygge PC'en selv. Jeg lurer rett og slett på hvilken PC som gir mest og mest relevant kraft for pengene
kaffebryggare Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Se på Komplett sine PCer. Bra, billig og enkelt. De kan sette sammen PCen for deg også, mot ekstra betaling har jeg hørt.
shormic Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 En venn av meg handla PC på komplett, men fant til slutt ut at det ble dyrere enn nødvendig. Er windows 7 noe å satse på?
shormic Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 er vel vista Har egentlig lite lyst til å vente helt til windows 7 kommer ut, så må vel gå for vista, er det dumt?
kaffebryggare Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 (endret) Windows 7 er da gratis atm. Edit: Er ikke sikker på hvor lett det er å få tak i beta-keys lengre, dog. Endret 29. august 2009 av Benny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå