Gå til innhold

ENDA en ny side! hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes innholdsfeltet er veldig lite i forhold til resten. får ikke lest noe engang slik det er nå. Du kan med fordel kutte ned på størrelsen på grafikken. de blå søylene burde være smalere, og putt heller den tomme plassen i midten. vanskelig for øyet å skille ut innholdet fra resten. og link meg trengs vel strengt tatt ikke på alle sidene? putt det heller på en egen side med link nederst på din egen side eller noe. kanskje logoen din burde være litt lysere slik at den er tydeligere og skiller seg mer ut fra resten?

 

nei det her ble et slemt innlegg, men jeg regner med at du ønsker litt konstruktiv kritikk siden du har lagt ut sida di her? eller er det bare for å dra opp besøkstallet? hehe.. likte godt fargene dine, og det er egentlig bare det med forhold mellom innholdsdel og pynt som burde fikses på. det er jo tross alt innholdet som skal i fokus!! den snakkeboksen var dritt-tøff..

Lenke til kommentar
synes innholdsfeltet er veldig lite i forhold til resten. får ikke lest noe engang slik det er nå. Du kan med fordel kutte ned på størrelsen på grafikken. de blå søylene burde være smalere, og putt heller den tomme plassen i midten. vanskelig for øyet å skille ut innholdet fra resten. og link meg trengs vel strengt tatt ikke på alle sidene? putt det heller på en egen side med link nederst på din egen side eller noe. kanskje logoen din burde være litt lysere slik at den er tydeligere og skiller seg mer ut fra resten?

 

nei det her ble et slemt innlegg, men jeg regner med at du ønsker litt konstruktiv kritikk siden du har lagt ut sida di her? eller er det bare for å dra opp besøkstallet? hehe.. likte godt fargene dine, og det er egentlig bare det med forhold mellom innholdsdel og pynt som burde fikses på. det er jo tross alt innholdet som skal i fokus!! den snakkeboksen var dritt-tøff..

 

 

oki, da har jeg det klart for meg...har tenkt å få gjort innholdsfeltet litt større(er fler som har sagt det burdte vært større)...kutte ned på den "banneren" nederst. Hadde kanskje vært fordel å gjøre de blå rammene på sidene smalere, du har nok rett i det :) Og ja, jeg ønsker konstruktiv kritikk, ikke bare å få økt besøkstallet...

Lenke til kommentar

Det skal ikke så mye til for å lage et likt design uten alt fiksfakseriet i koden. Prøv å lær grunnleggende css og html, og begynn fra scratch er mitt råd, og siden du allerede vet hvordan alt skal se ut behøver det ikke ta så lang tid. En tabell og noen <div>'er bør gjøre susen for å få plassering osv i orden.

Lenke til kommentar
Det skal ikke så mye til for å lage et likt design uten alt fiksfakseriet i koden. Prøv å lær grunnleggende css og html, og begynn fra scratch er mitt råd, og siden du allerede vet hvordan alt skal se ut behøver det ikke ta så lang tid. En tabell og noen <div>'er bør gjøre susen for å få plassering osv i orden.

 

Oki, ja, det hadde nok vært fordel å kunne litt html og css. Jeg får meg bare ikke til å sette meg inn i det hehe. Takker for rådene dine :)

Lenke til kommentar
Slett grafikken, og prøv igjen.
Og hva mener du er grunnen til at jeg skal slette den nye hjemmesiden min? Når noen kommer med en påstandt som det så krever jeg en begrunnelse. :yes:

Begrunnelsen min er at grafikken/siden din er såpass dårlig at jeg tror at det hadde vært best for deg å prøve igjen. Det er så mange småfeil osv.

Men...et tips til siden din: Der hvor teksten kommer fram (under menyen) den delen burde ha vært myyye større. Den "greia" som er helt nederst (Gud vet hva det er) det bildet burde fjernes. De to blå blokkene på hver sin side de burde være smalere. Det eneste jeg syns var bra er menyen.

 

Terningkast: 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...