Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Heisann! Trenger anbefalinger til en skikkelig dokumentskanner. Jeg har i utgangspunktet bare noen få krav: - Har arkmater som tar 30-50(+)-sider - Kan skanne alle sidene til èn PDF - Bør være "mac-godkjent" På Apples nettbutikk finnes bare èn skanner som tilfredstiller disse kravene, men den koster 5200.- Ser for meg en skanner til maks 2-3.000 Skal benyttes til å skanne "alt" av husholdningens korrespondanse, regninger, fakturaer, barnehagebrev, skolebrev, legebrev, dvs. det som ellers alltid flyter rundt. /TH
endrebjo Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Skal det være automatisk dobbeltsidig arkmating?
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Ikke nødvnedigvis dobbeltsidig, men ja automatisk arkmating er et møst. Har forøvrig funnet en skanner som nok kommer til å gjøre jobben; FUJITSU SCANSNAP S300M Koster 3000 NOK.
hlj Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Fornøyd med denne? Selv har jeg sett litt på Fujitsu Scansnap S1500.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Da kontoen for tiden indikerer ca. 0.- (og neste lønning er 20. okt) har denne ikke blitt en realitet enda :-) Får se om jeg kommer med et review etterhvert. Det jeg har lest om den har dog bare vært utelukkende positivt. /TH
hlj Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Hva har man kredittkort for? Jeg har også bare lest postiv omtale av Scansnap. Vurderer å bestille fra USA siden prisen der er litt hyggeligere. På Amazon koster S300 $240 og S1500 $406. Adobe Acrobat er inkludert med S1500. Amazon sender ikke Scansnap til personer utenfor USA, men antar man kan unngå det problemet ved å sende via jetcarrier.com Hvor hadde du tenkt å bestille?
magicgunnar Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har også bare lest postiv omtale av Scansnap. Vurderer å bestille fra USA siden prisen der er litt hyggeligere. På Amazon koster S300 $240 og S1500 $406. Så med moms og toll blir det litt over 2000,- ? Jeg leter egentlig etter en billigere scanner, dobbeltsidig og arkmater, som skanner alt til ett pdf dokument. Er det uoppnåelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå