MrAvionics Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Hei alle sammen. Jeg har tatt opp et program på en panasonic DVD opptaker og vil se den på dataen min. Er det mulig? Laste ned dekoder?
kjeLL// Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 hvordan fil er det dvd-opptakern lager? VLC (google it) spiller det allermeste og har støtte for det meste som finnes av operativsystemer.
MrAvionics Skrevet 27. august 2009 Forfatter Skrevet 27. august 2009 Har jo prøvd med VLC men det går ikke. Når jeg setter inn dvd en finner ikke dataen noen filer der
kjeLL// Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 da ville jeg prøvd med en av kongene av drm til å avspille fila. om du har windows er både windows media player og quicktime tilgjenglig. winamp kan også testes. eventuelt dvd decrypter
MrAvionics Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 da ville jeg prøvd med en av kongene av drm til å avspille fila. om du har windows er både windows media player og quicktime tilgjenglig. winamp kan også testes. eventuelt dvd decrypter Hva mener du med da ville jeg prøvd med en av kongene av drm til å avspille fila? Bruker indows XP sp3
kjeLL// Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 da ville jeg prøvd med en av kongene av drm til å avspille fila. om du har windows er både windows media player og quicktime tilgjenglig. winamp kan også testes. eventuelt dvd decrypter Hva mener du med da ville jeg prøvd med en av kongene av drm til å avspille fila? Bruker indows XP sp3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå