Gå til innhold

tilbake sending av ting som ikke virker.


leifreve

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem, først gikk cpu'en min (Athlon 1333) deretter gikk RAM-brikken min (Apacer 256 SDRam pc133) og jeg må vel sende disse tilbake og få nytt på garantien hos http://www.PSdata.no

 

Det jeg lurer på er hvordan dette gjøres.

Er det noen som har peiling på dette og kanskje har gjort det selv?

Gi meg tips!!!

 

Jeg har ikke peilng på hva jeg skal si og spørre de i andre enden av telefonen om.

 

Men... viss noen vet dette kan dere kanskje også telefon nummeret.

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-24 16:41, leifreve skrev:

Jeg har fått et problem, først gikk cpu'en min (Athlon 1333) deretter gikk RAM-brikken min (Apacer 256 SDRam pc133) og jeg må vel sende disse tilbake og få nytt på garantien hos


Det jeg lurer på er hvordan dette gjøres.

Er det noen som har peiling på dette og kanskje har gjort det selv?

Gi meg tips!!!


Jeg har ikke peilng på hva jeg skal si og spørre de i andre enden av telefonen om.



 

telefon? Hva tror du vi har internett til? Send en mail til PS Data hvor du sier hva som er problemet(slik at du får bekrefta at det er en garantisak), når du kjøpte varen og sier ditt returnummer og alle andre nummer du har fått. Alltid greit og sende denne mailen for å være "sikker" på at returen blir akseptert.

 

Etter en kort stund får du sikkert et svar som sier hva du skal gjøre og at det i grunn bare å pakke alt i orginal embalasje, skrive returnummeret på pakka(viktig!) og adressen til PS Data. Alt står på PS Data's kundesenter sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...