Gå til innhold

Blazer kan brukes til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blazer og jeans kan selvfølgelig se bra ut, men som oftest blir det bare stygt. Det er jo umulig for oss å vite hvordan du ser ut i det uten å ha sett deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min nye Gant navy blazer kombinert med en lys stoffbukse og sort lærbelte,vil det ta seg bedre ut ved neste anledning?

Nja sort+navy? Ikke en heldig kombinasjon

Skrevet
Min nye Gant navy blazer kombinert med en lys stoffbukse og sort lærbelte,vil det ta seg bedre ut ved neste anledning?

Nja sort+navy? Ikke en heldig kombinasjon

Har et hvitt lærbelte om det skulle være mer passende.Eller for den saks skyld også et hvitt stoffbelte.

Skrevet

Hvitt skinnbelte ville jeg ha unngått, har til gode å se et av de som ikke ser altfor pakkis ut. Men belte til antrekket du foreslår kommer jeg ikke på noe særlig annet som passer bra enn sort skinnbelte..

Skrevet
Den lå under kategorien blazer... Koster 600,- på HM

Det er en dress. En dress er en bukse og en jakke i samme stoff. En blazer selges for seg selv.

Skrevet

Det er uansett en dress, for buksen og jakken hører sammen. Man kjøper ofte bukse og jakke separat, selv om de hører sammen, fordi man ikke alltid bruker samme størrelse i bukse og jakke. Det er ikke en blazer. Punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...