Gå til innhold

Error, disk unreadable,


vegard12345

Anbefalte innlegg

Jeg spiller gta 4 på xbox live, når jeg spiller online og offline spiller jeg bare i 5 sek til 5 min så kommer det opp en mld.

 

Error

 

disk unreadable

 

clean the disk with a soft clothe.

 

contact

www.xbox360.com/support

 

noe lignende på den mld der, har vasket og renset cd plata så mye jeg kan, men det samme skjer, den er ikke veldig mye ripete 3-4 småe riper som nesten ikke syns.

er cd-en ødelagt? kan jeg få gamestopp eller noe til å pusse den til at den blir bedre?

må jeg kjøpe ny cd? er det konsollen som er problemet?

 

når jeg spiller andre spill kommer ikke den meldingen opp, men gta 4 er et spill jeg har hatt lenge og spilt mye på!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Gta 4 med en en del lite synlige riper, Det fungerer utmerket. Kansje det hjelper og rense linsen (laseren) Men da hadde jo garantien gått.. Jeg hadde en ps2 som ikke ville lese plater med bare litt riper i, Å så bare åpnet jeg den og renset laseren og fungerte bra med alle spillene igjen.. Ellers vet jeg ikke hva det er?

Lenke til kommentar
fikk netopp en mld om at den ikke klarte å lese disken på et annet spill jeg har, og film nytter ikke, den vet ikke at det er en dvd plate inni. så er det laseren som er litt støvete eller no?

 

Da er det nok laseren som har røket.. Kontakt MS kundeservice og få den sendt inn.

Lenke til kommentar
ja, skal prøve å rense laseren, men jeg vet ikke om jeg får til å åpne den, men hvordan instalerer man den på hardisken?

 

For å installere et spill må du ha den nyeste oppdateringen. Bla deg frem til Games Library, velg spillet og Install to hard drive.

 

Jeg fikk samme problem som deg, bortsett fra at jeg ikke klate å laste platen engang. Jeg hadde først RRD, sendte den til reparasjon, fikk den tilbake uten at noe var gjort, fikk ny strømkabel, spilte noen uker, fikk RRD på nytt, sendte inn, fikk den tilbake, spilte en stund, den klarte ikke lese plater da jeg våknet dagen etter, den ble kasta, kjøpte en Wii. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...