Gå til innhold

Komplett selvbygd gamer, AMD eller INTEL?


Anbefalte innlegg

Eg skal ha ein data som passar til det meste, men mest gaming. The orange box på max settings, anno 1404 på high og med AA, Crysis på medium-high, oblivion kanskje, Gmod (skal takle 50 barrels som tek fyr samtidig :p ) Dataen skal også brukast litt til msn, stumbleupon, mange tabs i firefox og Stop motion pro (animeringsprogram som brukar firewire frå eit Digitalkamera)

Eg har eit budsjett på 12500 maks. KAN gå litt over, men eg vil HELST ikkje bruke meir enn 10000-11000. Skal vere med skjerm, tastatur og mus. Eg fann ut at Intel i7 kanskje var litt dyrt, så eg lurte lii på ein AMD basert stasjonær no. Eg skal kanskje overklokke litt, eg såg at Phenom II X4 955 BE var enkel å få opp til 3.5Ghz. Eg har aldri bygd ein data før, og aldri overklokka. Eg er komplett noob på alle felt, all erfaringa mi kjem frå nettet.

 

Eg har sett litt på forskjellige system, og har to-tre kandidatar.

 

AMD gamer

 

Intel gamer

 

Budsjett Intel gamer

 

Kva egnar seg best? Gi gjerne råd om småforandringar eg kan gjere på oppsetta for bedre pris/ytelse. Alle råd velkomne.

Egvil gjerne kun bestille fra 2-3 nettbutikkar også. Kva nettbutikkar bør eg bestille delane frå?

 

Gamer intel er den eg vurderar mest no. Er ganske greit at netshop har nesten alle varene. Eller skal eg kanskje bestille alt bortsett frå skjermkort og cpukjølar frå amentio?

 

Er Budsjett intel gamer bra bang for bucks? eller er det lurare å bruke nokre fleire lappar for å få eit meir framtidsretta system, med LGA1366?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...