Gå til innhold

Slim 360 radiator


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer/anbefalinger for en tynn 360 radiator? Skal brukes med 1500rpm vifter, og kan ikke være tykkere enn 3cm (3.5 kan gå, men absolutt maks).

Har sett på HW-labs GTS, men den har kommet så dårlig fram i mange tester på ytelse, noen som har gode alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slim fans hadde vært fantastisk hvis det ikke hadde vært for den lave ytelsen og "mye" lyd.

Jeg har planer om å kjøre maks 20dB som gir ca 87 m3/hour mens Scythe Slim er 29dB og knappe 65 m³/h. Så da tror jeg en 30mm rad /m 25mm vifter hadde gitt bedre resultater uansett.

30mm rad er å foretrekke over 35mm, pga jeg har ikke lyst at den skal ligge tett i tett med både ram brikkene mine og mosfets. Skal ta et par nye mål idag igjen.

 

De jeg har sett på til nå er:

HW-Labs GTS 360

XSPC RS360

MagiCool Copper Radiator III Noen steder som selger MagiCool Elegant i Europa? Kom ganske bra ut i tester.

Alphacool NexXxoS PRO III Rev 2

Lenke til kommentar

Ahh, fransk side. Takker for info'n.

Jeg har 6.2cm å gå på. Så magicool sine 34mm + 25mm vifte skal fungere ganske bra.

Men, mulig jeg går for hw-labs sin gts uansett, så får jeg alle delene fra samme butikk.

GTS krever litt mer fart på viftene får å yte ca det samme. Men så lenge det er under resten av kabinett viftene, eller det samme. Så spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...