Gå til innhold

Slim 360 radiator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer/anbefalinger for en tynn 360 radiator? Skal brukes med 1500rpm vifter, og kan ikke være tykkere enn 3cm (3.5 kan gå, men absolutt maks).

Har sett på HW-labs GTS, men den har kommet så dårlig fram i mange tester på ytelse, noen som har gode alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har et haf mini 922 med et asus r2e kort. Problemet er hvis radiatoren + viftene er for tykke så vil rambrikkene mine og kjøleribba til mosfets være i veien.

Jeg har har ca 6.5cm å gå på.

Endret av zoqiet
Skrevet

Slim fans hadde vært fantastisk hvis det ikke hadde vært for den lave ytelsen og "mye" lyd.

Jeg har planer om å kjøre maks 20dB som gir ca 87 m3/hour mens Scythe Slim er 29dB og knappe 65 m³/h. Så da tror jeg en 30mm rad /m 25mm vifter hadde gitt bedre resultater uansett.

30mm rad er å foretrekke over 35mm, pga jeg har ikke lyst at den skal ligge tett i tett med både ram brikkene mine og mosfets. Skal ta et par nye mål idag igjen.

De jeg har sett på til nå er:

HW-Labs GTS 360

XSPC RS360

MagiCool Copper Radiator III Noen steder som selger MagiCool Elegant i Europa? Kom ganske bra ut i tester.

Alphacool NexXxoS PRO III Rev 2

Skrevet

Ahh, fransk side. Takker for info'n.

Jeg har 6.2cm å gå på. Så magicool sine 34mm + 25mm vifte skal fungere ganske bra.

Men, mulig jeg går for hw-labs sin gts uansett, så får jeg alle delene fra samme butikk.

GTS krever litt mer fart på viftene får å yte ca det samme. Men så lenge det er under resten av kabinett viftene, eller det samme. Så spiller det liten rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...