Gå til innhold

LOTRO.....et dødt spill? finner det ikke i butikkene


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve et mytt MMORPG spill for å variere litt fra WOW spillingen, og valget falt på LOTRO.

 

Men så viser det seg at ingen av butikkene jeg besøker har spillet hverken i butikk eller på lager.

 

Er spillet i ferd med å dø ut?

 

Hvor kan jeg evt kjøpe det (i Oslo-området)

 

(gidder IKKE styre med å laste det ned etc....)

 

Noen som har noen innspill?

'

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok Lotro lever i beste velgående. Spiller selv dette i ny og ne og det er flust med folk på serveren jeg spiller på.

 

Spillet ligger også ganske høyt på bestsellerlisten hos Play.com. Her får du spillet med utvidelsepakken for £11.99. Altså 120 kroner inkudert frakt.

 

The Lord Of The Rings Online Compilation Pack: Volumes I & II - Shadows Of Angmar + Mines Of Moria

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Har spilt det selv ett års tid og det er langt ifra dødt. Serverparken er godt tilpasset antall spillere. Butikkene dog har lite peiling på spill er mitt inntrykk og flere har ikke engang hørt om spillet. Det har solgt veldig godt det siste halvåret-året. Det er ofte utsolgt på play.com men de får det som regel inn ganske kjapt igjen. Fordi om du kjøper spillet fysisk må du laste ned enorme patcher slik som med alle andre store, seriøse MMORPGs. Dette er for spillerens beste både med tanke på kvalitet og kvantitet (noe ikke alle forstår...).

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
noen som vet hva det koster å spille lotro gratis for alltid ? :)

 

Det er vel ikke mulig?

 

Men nå ble jeg nyskjerrig, for hvis det er mulig og lovlig så skulle jeg gjerne vist det samme :p

 

Før var det mulig å betale en sum (livstids abbonement)som jeg benyttet meg av, men vet ikke om det er mulig lenger. Det vil du nok eventuelt se ved betalingsinformasjonen din på kontoen. Er nok minst 2 år siden nå. Tror jeg betalte ca 1200 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...