Sinsen Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hei igjen. Etter mye om og men tror jeg jeg har funnet en passende bil for meg. Budsjettet mitt er i utgangspunktet ganske rommelig, men, siden jeg kjører relativt skjelden (men da veldig langt), kan jeg ikke rettferdiggjøre å legge noe særlig over 200 000 i bilen. De viktigste kriteriene mine er komfort og sikkerhet (antiskrens osv.). Hva tror dere om noe som denne? Kilometerstanden er kanskje litt høy, men det har vel ikke stort å si for en bil som denne? Alle kommentarer mottas med stor takk!
OlaOlablakken Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Honda Accord er supre biler...super kvalitet,og gode å kjøre.KM-standen er det ikke noe å utsette på:-)
Sinsen Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 Honda Accord er supre biler...super kvalitet,og gode å kjøre.KM-standen er det ikke noe å utsette på:-) Det var da veldig positivt. Er frista til å teste den jeg linka til, selgeren tilbød seg til og med å kjøre den innom meg i Oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå