Gå til innhold

Cat 5 SSTP


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Har hjemmenettverk i huset med såkallt Cat 5 SSTP kabler i alle vegger. Men patcheskapet mitt er ikke helt A4 og jeg trenger noen patche kabler i samme kvalitet.

 

Noen som har noen forslag om hvor jeg kan anskaffe meg slikt? Vil naturligvis ha det billigst mulig men kvaliteten må jo være grei nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Clas Ohlson? Cat5e eller Cat6 kabler til en ok penge.

 

Eller Tek.no's egen prisguide

 

Men er ikke Cat 5 og Cat 6 "vanlige" kabler. Jeg er ute etter SSTP kabel typen som har skjerming i kabelen. Må nesten ha like patch kabler som i resten av huset ellers forsvinner den effekten ut i patche kablene. Ikke det at jeg kommer til å merke noe, men det var det som var tanken min.

Lenke til kommentar

Ser de har de samme kablene jeg skulle ha i den listen. Synes de var dyre da. Skal ha ca 20 stk :)

 

Men takk for hjelpen og linken :)

 

Jeg fant ihvertfall kablene så kan jeg heller lete litt rundt etter bedre priser. Veldig tusen takk :)

Endret av tormi
Lenke til kommentar
Med mindre du har veldig mye RF støy i patcheskapet er det ikke noe krise med vanlige kabler der. Det meste av eventuell støy kommer inn på kabelen som ligger mellom tilkoblingspunktene.

 

 

Interessant kommentar. Må ha meg noen ekstra patche kabler fra vekkuttak til pc. Takker!

Burde jo finnes noen billigere nettbutikker internasjonalt tenker jeg.

Endret av tormi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...