Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan effekt har langdistanse forhold?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp truffet en jente som bor 4 timer unna med tog, jeg var hos henne denne helgen og hadde det helt utrolig sammen med henne.

Jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt, men siden vi bor litt langt unna hverandre kommer vi jo ikke til å se hverandre hver dag.

Jeg elsker henne ubeskrivelig mye og vil at vi skal være sammen, men hvordan effekt har langdistanse forhold på en?

 

Mvh Gutt 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det er litt tidlig å elske noen etter bare 3 uker :p

Men hun gjør meg bare så glad hver gang vi prater sammen, så jeg så ingen grunn til å Ikke si at jeg elsker henne.

 

Jeg har lest litt rundt på forumene og sett at andre også har langdistanse forhold, hørt mye positivt og noe negativt med det, men jeg får vel bare prøve å holde ut og se hvordan det går i fremtiden :D

Lenke til kommentar

4 timer er da ingenting! Jeg har Levd på andre siden av kloden i 7 mnd nå, 2 mnd igjen og jeg og kjæresten min elsker hverandre enda, man må bare jobbe for det. Ingen av følelsene har blitt mindre, de har bare blitt forsterket!

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det å begynne med langdistanse forhold er vanskelig, men selvfølgelig noen som er laga for det.. Jeg har både vært i militæret i 1 år og kjæresten min var og rett etter studerte på Bali i over 3 mnd, så avstand har vi måtte klare. Det har vært vanskelig, men jeg synes vi har blitt sterkere av det. Vi har nå over 4 år sammen, så var ganske stabile før avstanden kom ;)

 

EDIT; HVILKEN HVILKEN HVILKEN!!!! Ikke hvordan! GOSJHHHHH!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Altså, det kan både ha positiv og negativ effekt, alt etter hvilken instilling man har til forholdet i utgangspunktet. Om en virkelig ønsker å prøve, og virkelig går inn for det, så burde det gå bra, ellers kan det nok gå ad dundas.

 

Selv var jeg i et slik forhold med min kjæreste tidligere, og det handlet mye om å satse alt, og virkelig gå inn for det, eller nytter det ikke. For oss hadde det positiv effekt til slutt, for det styrket oss veldig, men det er ikke nødvendigvis slik at det er sånn for andre.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp truffet en jente som bor 4 timer unna med tog, jeg var hos henne denne helgen og hadde det helt utrolig sammen med henne.

Jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt, men siden vi bor litt langt unna hverandre kommer vi jo ikke til å se hverandre hver dag.

Jeg elsker henne ubeskrivelig mye og vil at vi skal være sammen, men hvordan effekt har langdistanse forhold på en?

 

Mvh Gutt 17.

 

Tror dette varierer veldig. Jeg har en kompis som har reist verden rundt, og etter det har dama hans studert 1 år i utlandet. De er fortsatt sammen og lykkelige.

 

Mens jeg dro til militæret, da skar forholdet med dama mi seg rimelig kjapt.

 

Har egentlig ikke noe godt svar å gi deg, du må bare prøve og se hvordan det går. Du kan jo besøke henne i helgene og feriene da vet du, og hun kan besøke deg :) 4 timer togtur er jo overkommelig distanse

Lenke til kommentar

Takk for alle svar :)

 

Jeg tror dette forholdet kan fungere ganske bra :) vi prater på msn, SMS og ser hverandre på web cam hver eneste dag. Det er jo så klart utrolig kjipt at hun bor litt langt unna, men i helger og ferier er det ikke noe problem å dra til hverandre... som sagt tidligere :)

og man kan jo se på det som en slags test om forholdet holder gjennom alle mulig hinder, og siden man ikke treffer hverandre hver dag så er det helt utrolig når man ser hverandre igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...