Gå til innhold

Ost kan forandre hva slags drømmer du har


fgr

Anbefalte innlegg

Søk på cheese, dream, på google så får du opp noen overraskende undersøkelser.

Nemlig at man sover bedre av å spise ost før sengetid, og i tillegg gir osten deg bra drømmer. Dette lukter innkjøp av ost!

http://www.dailymail.co.uk/health/article-...ams-cheese.html

http://brownswood.5.forumer.com/a/cheese-v..._post22787.html

 

Oppdatering:

Tester ut med et par skiver gräddost hver kveld 30min før leggetid.

 

1. natt: ingen drømmer.

2. natt: 2 sære drømmer!

drøm 1: jeg var på besøk i en gang (altså ikke i en leilighet) i 4.etasje i ettelleranna bygg. jeg husker jeg måtte ta med meg et stykke rekkverk fra trappa hver gang jeg skulle ned og hente vann, aner ikke hvorfor. og jeg måtte bruke et STAG for å holde oppe hele bygget, kjørte staget igjennom alle etasjene opp til 4. etasje. plutselig satt det en katt på staget, den ble egentlig most inni taket, men den krabba ut helt uskadd.

drøm 2: det her var bruddstykker fra en ny egendrømt episode med futurama :!: husker spesielt at teamet var et mørkt sted i verdensrommet, på en svart plate. plutselig ble fry forvandla til en lilje, eller en blomst av noe slag (lang og hvit, uten noen spesiell blomst på toppen). en normal reaksjon ville jo vært; "hæ hva skjer", men nei, fry sier: "hey! is there anyone that knows 'le vie est en rose' ?". da går amy wong mot fry og begynner å synge sangen og prøver å trylle fry tilbake.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok stemme det der. Eg et ost kvar einaste dag, og eg kan ikkje hugse å ha hatt ein negativ draum på mange år. Draumane er imidlertid aldri sære, men positive og av og til sånn halverotisk. Draumane er ofte ei "verkeleggjering" av dei ting eg vil, eller har lyst på til vanleg. Vaknar alltid og tenkjer "Faen, det var berre ein draum :( "

Lenke til kommentar
Kan nok stemme det der. Eg et ost kvar einaste dag, og eg kan ikkje hugse å ha hatt ein negativ draum på mange år. Draumane er imidlertid aldri sære, men positive og av og til sånn halverotisk. Draumane er ofte ei "verkeleggjering" av dei ting eg vil, eller har lyst på til vanleg. Vaknar alltid og tenkjer "Faen, det var berre ein draum :( "

 

så du vet hva slags ost som gir de erotiske drømmene! :!: er det bare vanlig gul ost?

Lenke til kommentar

Spiste 4 knekke brød med norvegia hvitost, og jeg fikk en ganske syk drøm. Handlet om tyske hærer som invaderte nabolaget for å stjele klærene våres mens vi sov. Så kanskje det stemmer at ost gir rarer drømmer?

 

EDIT: Jeg våknet også 3.30 så om man sover bedre av det tviler jeg på :p

Endret av Svampebob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...