Gå til innhold

Lyd-problem, Windows 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lettere å hjelpe deg hvis du forklarer litt bedre en 'det er noe galt med lyden'.

Liten sansynlighet for at du skulle trenge å laste ned noen driver. Du kan prøve å oppdatere driveren: Gå til Control Panel -> System and Security -> System -> Device Manager -> Sound, Video and game controllers -> høyreklikk på lydkortet og velg 'Update Driver Software' og 'Search atomatically for updated driver software'.

Lenke til kommentar

Bedre forklart = ingen lyd i det hele tatt. Mic'en funker ikke, og heller ikke lyden. Prøvde og gjøre det du sa, men det funker ikke det heller. Har prøvd å lete i DxDiag etter hva lydkortet heter, slik at jeg kan nedlaste drivere, men da står kun dette:

No sound card was found. If one is expected, you should install a sound driver provided by the hardware manufacturer.

Her er et screen av når jeg er i general:

http://i31.tinypic.com/i44v89.jpg

 

Takker for svar.

Endret av Hexero
Lenke til kommentar

Hei! Jeg hadde samme problem når jeg installerte W7, og jeg hadde et suondmax audio lydkort.

Etter en halvtime google, så fant jeg ut at jeg måtte avinstallere windows sine egne drivere og installere custom drivere. Lyden kom tilbake med en gang driverne var installert:)

 

Søk etter: soundmax windows 7, no sound:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...